اقدامات آل خلیفه ضد احکام الهی است

اقدامات آل خلیفه ضد احکام الهی است
چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 15:22

حوزه علمیه قم در بیانیه ای حکم دادگاه آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی منافقانه و برخلاف احکام الهی دانست.

العالم - ایران

حوزه علمیه قم در این بیاینه تأکید کرد که این حکم از جانب مسؤولانی صادر شده است که مدعی اسلام هستند، درحالیکه آنان با احکام اسلام به دشمنی می پردازند، و کافران را به جای مؤمنان به عنوان دوست خود برمی گزینند و از طریق آنان به دنبال عزت و سربلندی هستند.
حوزه علمیه قم همچنین با تمجید و قدردانی از پایداری و مقاومت ملت بزرگ بحرین در ادامه دفاع از مطالبات عادلانه خود، تأکید کرد این فعالیتها اکنون به حمایت و دفاع از چهره ها و شخصیتهای دینی و احکام قرآن کریم تبدیل شده است.
حوزه علمیه خاطرنشان کرد: این اقدامات جنایتکارانه و بدعتها در صدور حکم های قضایی ضد کسانی که درحال عمل به احکام قرآن کریم هستند، چیزی نیست مگر نشانه های پیروزی و نصر الهی بر گردنکشانی که آیات خداوند را به استهزاء گرفته اند.
حوزه علمیه قم تأکید کرد: شما را به صبر دعوت و تأکید می کنیم که پیروزی فقط از آن خداوند است.
حوزه علمیه از علما و امت اسلامی و نهادهای دینی خواست این بدعتها را محکوم کنند، چرا که نباید در قبال این اقدامات سکوت کرد زیرا ممکن است دیگر دیکتاتورها و حاکمان با سوء استفاده از آن مانع اجرای احکام اسلامی شوند.
حوزه علمیه همچنین از جامعه جهانی و به ویژه همه سازمان های مدافع حقوق بشر خواست مواضعی قاطع برای محکوم کردن اقدامات صورت گرفته علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم اتخاذ کنند.

پربیننده ترین خبرها