ویدیو؛ تلاش برای ربایش هواپیمای مالزی و تعطیلی فرودگاه ملبورن

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 22:20

مسئولان شرکت هواپیمایی مالزی اعلام کردند یک فروند هواپیمای مسافربری این شرکت که به مقصد کوالالامپور در پرواز بود، در پی تلاش یکی از مسافران برای ورود به کابین خلبان مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا در استرالیا شد.

العالم - آسیا

بر اساس اعلام مسئولان شرکت هواپیمایی مالزی، پرواز شماره ام اچ 128 که از شهر ملبورن استرالیا به مقصد کوالالامپور در پرواز بود، در پی وقوع این حادثه مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد. مسئولان این شرکت در ادامه اعلام کردند این حادثه، تلاش برای هواپیما ربایی نبود.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این هواپیمای مسافربری سالم به زمین نشست و فردی که تلاش کرده بود به زور وارد کابین خلبان شود، توسط نیروهای امنیتی فرودگاه بازداشت شد.

به گزارش اسوشیتد پرس از کانبرا، در بیانیه شرکت هواپیمایی مالزی در این باره آمده است سایر مسافرین نیز در سلامت کامل، هواپیما را ترک کردند و کارشناسان شرکت هواپیمایی مالزی و همچنین فرودگاه مبدا، در حال بررسی جزئیات این حادثه هستند.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری درباره حادثه مذکور اشاره نشده است.

پایگاه اینترنتی Flightradar24 که از پایگاه های اینترنتی نظارت بر پروازهای مسافربری در جهان است در این باره در صفحه خود در پایگاه شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد در پی وقوع این حادثه، سایر هواپیماهایی که به مقصد فرودگاه ملبورن در پرواز بودند، مسیر خود را به سمت سایر فرودگاه های نزدیک تغییر دادند. بر اساس گزارش این پایگاه اینترنتی، هواپیمای مذکور پس از آنکه 14 دقیقه در هوا بود در فرودگاه مبدا به زمین نشست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها