واکنش ترامپ به مجسمه سر بریده‌اش: پسرم را ترساندید!

واکنش ترامپ به مجسمه سر بریده‌اش: پسرم را ترساندید!
پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 - 12:24

منابع خبری گزارش دادند بارون پسر 11 ساله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با دیدن تصویر ماسک خون آلود سر بریده پدرش در تلویزیون شوکه شده و گمان کرده است تصویر واقعی بوده است. کتی گریفن کمدین آمریکایی با انتشار ویدئویی از یک ماسک شبیه سر بریده و خونین دونالد ترامپ باعث ایجاد جنجال گسترده ای شد.

العالمآمریکا
به نوشته روزنامه دیلی میل، ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا در این باره گفته است: به نظر من به عنوان یک مادر، همسر و یک انسان، تصویر مذکور کاملا آزار دهنده بود.
خبرگزاری رویترز نیز در این باره نوشت: دونالد ترامپ با انتقاد از کمدین زن آمریکایی در صفحه شخصی اش در تویتر نوشت: کتی گریفن باید از خودش خجالت بکشد. بچه هایم به ویژه پسر 11 ساله ام بارون با این کار وی عذاب کشیدند. واقعا مزخرف است!
گریفن از انتشار این ویدئو بر روی صفحه شخصی اش در پایگاه تویتر که باعث انتقاد جمهوری خواهان و دمکرات ها شده است عذرخواهی کرد.
پایگاه "تی ام زد" که اخبار افراد مشهور را پیگیری می کند دیروز ویدئویی از پشت پرده تهیه این ویدئو و گریفن را منتشر کرد که خودش را برای ضبط ویدئوی جنجالی با عروسک سر بریده ترامپ آماده می کند. گریفن در این ویدئو می گوید: باید امروز به مکزیک برویم. زیرا زندانی خواهیم شد.
216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها