پوتین: آمریکا در امور سیاسی کشورها دخالت می کند

پوتین: آمریکا در امور سیاسی کشورها دخالت می کند
دوشنبه 15 خرداد 1396 - 10:58

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا در امور سیاسی تعدادی از کشورها دخالت می کند اما ادعای واهی دخالت روسیه در انتخابات این کشور، آن را عصبانی می کند.

العالم - اروپا
به گزارش پایگاه خبری روسیه الیوم ولادیمیر پوتین در گفتگو با شبکه "ان بی سی" آمریکا گفت: "نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم اما امریکا به طور گسترده در روند انتخابات چندین کشور دخالت کرده است و هر کشوری در هر کجای کره زمین که باشد از مداخله مقامات آمریکایی در امور سیاسی داخلی شان شکایت دارند".
پوتین تصریح کرد: لذا اگر کسی در فرآیند انتخابات (آمریکا) مداخله کرده یا بر آن تأثیر گذاشته است – که البته ما نبودیم – یا به هر شکلی در این کار سهیم بوده است، آمریکا حق ندارد ناراحت شود. ببینید چه کسی به ما می گوید شما دخالت کرده اید؟ شما خودتان همیشه (در امور داخلی دیگر کشورها) دخالت می کنید.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد: "رؤسای جمهور می آیند و می روند در حالی که خط مشی سیاسی کشورها ثابت است به طور کلی برای ما فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد. ما تقریبا می دانیم که اتفاقی قرار است رخ دهد لذا حتی اگر بخواهیم دخالت کنیم، این کار برایمان فایده ای ندارد".
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها