بمباران خطرناکترین و آخرین مخفیگاه داعش در شمال عراق

بمباران خطرناکترین و آخرین مخفیگاه داعش در شمال عراق
سه شنبه 16 خرداد 1396 - 06:30

فرمانده عملیات مشترک عراق امروز دوشنبه از بمباران مواضع مهم گروه تروریستی داعش در خطرناک ترین و آخرین مخفیگاه آن در شمال این کشور خبرداد.

العالم - عراق

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فرمانده عملیات مشترک عراق در بیانیه ای عصر امروز اعلام کرد: با تکیه بر اطلاعاتی از مدیرکل اطلاعات و امنیت، نیروی هوایی در چندین نوبت پایگاه ها و مخفیگاه های وابسته به گروه تروریستی داعش را در شهر حویجه در استان کرکوک در شمال بغداد هدف قراردادند.
به گفته این فرمانده، دراین عملیات شماری از عناصر داعش کشته و انبارهای اسلحه و مهمات تروریست ها در حویجه به طور کامل منهدم شد.
وی افزود: جنگنده های اف 16 عراق به استناد اطلاعاتی از هسته اطلاعاتی و امنیتی عملیات موصل، انبارهای اسلحه و تجهیزات وابسته به تروریست ها را در روستای زنازل در کنار جاده عمومی موصل – الکسک در شمال عراق بمباران کردند.
همچنین دراین حمله، کارگاه ساخت بمب های دست ساز و گلوله های خمپاره در منطقه محلبیه در 35 کیلومتری غرب موصل مرکز استان نینوا با خاک یکسان شد.
بدنبال حملات مستمر جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی علیه تروریسم، گروهک تروریستی داعش در آخرین مناطق تحت کنترل خود در شمال و غرب عراق تلفات جانی و مالی سنگینی را متحمل شده است.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها