جزئیاتی درباره حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه

جزئیاتی درباره حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه
پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 - 00:13

حمله جدید ائتلاف بین المللی ضد تروریسم به رهبری آمریکا علیه ارتش سوریه و همپیمانانش در منطقه التنف در حومه شرقی حمص، پس از شکست های مداوم گروههای مسلح مورد حمایت ائتلاف آمریکایی در این منطقه صورت گرفت.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری شام تایمز، آنچه که روز گذشته در منطقه التنف اتفاق افتاد این بود که گروههای تروریستی از بامداد دیروز (سه شنبه) به مواضع ارتش سوریه در منطقه الشحیمه، ظاظا و ملحم در نزدیکی منطقه التنف حمله ور شدند. یعنی حمله خود را از منطقه تحت کنترل نیروهای ائتلاف بین المللی آغاز کردند که پس از تحمل تلفات جانی و مالی سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.
آمریکا در تلاشی جدید به منظور تحمیل شروط خود و ترسیم مرزها برای کنترل تحرکات ارتش سوریه به ویژه در پرتو پیروزی هایی که تاکنون در نبردهای البادیه در شرق حمص و دمشق و خارج از منطقه تحت تسلط نیروهای ائتلاف بین المللی رقم زده، حمله جدیدی را علیه ارتش سوریه اجرا کرد.
نیروهای ارتش سوریه با تقویت مواضع خود، عناصر مسلحی را که در تلاش برای قطع خطوط امدادرسانی به ارتش بودند، طی عملیات تعقیب و گریز با تحمل تلفاتی سنگین مجبور به ترک منطقه کردند.
دیروز (سه شنبه) ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به مواضع ارتش سوریه در منطقه التنف در مرز با اردن حمله کرد. دراین حمله اضافه بر وارد کردن خساراتی به تجهیزات نظامی نیروهای سوری، شماری نیز کشته یا زخمی شدند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها