بیانیه مجلس خبرگان در واکنش به اقدامات تروریستی

بیانیه مجلس خبرگان در واکنش به اقدامات تروریستی
پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 - 10:14

در پی حادثه تروریستی روز گذشته در تهران، مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این اقدام جنایتکارانه، اینگونه حرکات مذبوحانه را موجب ایجاد وحدت و همبستگی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

العالم - ایران

متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی در تهران و حمله وحشیانه و کور به مردم روزه دار و بی دفاع در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی و به شهادت رساندن و مجروح ساختن عده‌ای از شهروندان عزیز کشورمان در ماه مهمانی خدا از سوی عناصری جانی و خودفروخته، حادثه‌ای تلخ بود.

این اقدام مذبوحانه و ضدانسانی که با هدف مخدوش کردن امنیت مطلوب و پایدار جمهوری اسلامی و سناریویی خام برای سرپوش گذاشتن و جبران شکست های مفتضحانه گروه تروریستی داعش در محور مقاومت اسلامی عراق و سوریه و ایجاد رعب و وحشت در ایران اسلامی صورت گرفت، نتیجه‌ای جز نمایاندن هر چه بیشتر چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی - صهیونیستی نخواهد داشت.

مجلس خبرگان رهبری با عرض تسلیت و اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی، این اقدام بزدلانه و کثیف را محکوم نموده و ضمن قدردانی از زحمات کلیه دستگاه های انتظامی و امنیتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) می خواهد با حفظ هوشیاری، این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی نمایند و به مزدوران تروریست و حامیان منطقه ای و بین‌المللی آنان هشدار می دهد انقلاب اسلامی در طول حیات خود با تقدیم 17000 شهید ترور و مقاومت هشت ساله در جنگ تحمیلی نه تنها هراسی از این گونه اقدامات ندارد که حرکات موذیانه این چنینی روز به روز موجبات وحدت و انسجام مردم و حاکمیت را فراهم آورده است و بی شک پس از این حادثه ناجوانمردانه نیز بر وفاق و پشتیبانی آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله العالی افزوده خواهد شد. ان شاءالله

احمد جنتی . رییس مجلس خبرگان رهبری

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها