انهدام یک باند وابسته به "داعش" در لبنان

انهدام یک باند وابسته به
شنبه 20 خرداد 1396 - 08:15

اداره کل امنیت عمومی لبنان از دستگیری 7 عنصر وابسته به گروه تروریستی داعش و انهدام باند آنها و خنثی سازی تعدادی عملیات تروریستی در این کشور خبر داد.

العالم - لبنان
به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، اداره کل امنیت عمومی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد باند تروریستی از دو یمنی، دو فلسطینی و دو سوری تشکیل شده بود.

در این بیانیه تأکید شده است که آنها به تلاش برای اجرای حمله و عملیات های انتحاری علیه مردم عادی و نیروهای مسلح اعتراف کرده اند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان تصریح کرد: "گروهی از نیروهای ویژه اطلاعاتی در اداره امنیت عمومی و امنیت داخلی با اجرای عملیات دقیق و حساب شده به تعقیب و سپس بازداشت عناصر مشکوک پرداختند. با اجرای این عملیات، تروریست ها از اجرای نقشه های جنایتکارانه خود در خاک لبنان بازماندد".

در این بیانیه آمده است تروریست ها قصد داشتند به مناطق مختلفی از جمله اردوگاه عین الحلوه در حومه جنوبی بیروت و شهر طرابلس در شمال حمله کنند.

این بیانیه افزود: "اعضای این باند – بنا به اعتراف خود - با فرماندهان خود مناطق مختلف لبنان از جمله اردوگاه های عین الحلوه، برج البراجنه و شتیلا در تماس بودند و از آنها دستورهای لازم را برای اجرای عملیات از جمله عملیات های انتحاری، ترور اشخاص و انفجارها دریافت می کردند".
208

پربیننده ترین خبرها