دستگیری بیش از ۶۲ عضو گروهک‌های تروریستی

دستگیری بیش از ۶۲ عضو گروهک‌های تروریستی
شنبه 20 خرداد 1396 - 12:22

براساس اطلاعات بدست آمده تاکنون بیش از ۶۲ نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی با تلاش همه نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند و شمار و مقادیر بسیاری انواع سلاح و مهمات از آنها کشف شده است.

پس از حوادث تروریستی چهارشنبه که منجر به شهادت 17 شهروند و مجروحیت 48 نفر شد، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور اقدامات گسترده‌ای را در داخل و خارج کشور انجام دادند.

بر پایه این گزارش، اقدامات نیروهای امنیتی کشور منجر به دستگیری‌ دیگر اعضای این گروهک تروریستی و کشف و ضبط مقادیر  زیادی مهمات و مواد منفجره شد.

صبح امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران خبر داد؛ همچنین احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری البرز از دستگیری 7 نفر از عوامل پشتیبانی حوادث تروریستی تهران در فردیس خبر داد.

این در حالی است که مأموران پلیس امنیت استان البرز یکی از عناصر مرتبط با گروهک‌ تروریستی تکفیری داعش را شب گذشته در کیان‌مهر کرج دستگیر کردند.

اما دستگیری تکفیری ها به اینجا ختم نشده و روز گذشته نیز غیورمردان امنیتی و اطلاعاتی کشور خانه‌ای را که تروریست‌های داعش در آن برای مردم ایران رجزخوانی کرده بودند، شناسایی و نابود کردند.

در سوی دیگر کشور نیروی انتظامی از دستگیری 7 نفر دیگر از افراد مرتبط با گروه داعش در شهرستان لارستان فارس خبر داد و یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی تهران نیز در بندر ماهشهر دستگیر شده که تابعیت غیرایرانی دارد.

البته در زمینه دستگیری تروریست‌ها وزارت اطلاعات نیز بی کار ننشسته و خبر از دستگیری 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش داده است.

براساس اطلاعیه وزارت اطلاعات این تعداد افراد در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران همراه با مقادیری اسناد، مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام شناسایی و دستگیر شده‌اند.

در این میان ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز روز پنج‌شنبه در صحنه بازسازی حمله تروریستی به حرم مطهر از دستگیری 5 نفر از عوامل مرتبط به گروهک تروریستی داعش خبر داد.

 

منبع : فارس

 

پربیننده ترین خبرها