درجه تشویقی برای مأموران عملیات ضد تروریستی

درجه تشویقی برای مأموران عملیات ضد تروریستی
شنبه 20 خرداد 1396 - 17:42

مأموران حاضر در عملیات مقابله با حمله تروریستی، در حضور فرمانده ناجا با اعطای درجه تشویقی تقدیر شدند.

العالم - ایران

فرمانده نیروی انتظامی در نشست عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا از اظهار رضایت مقام معظم رهبری و همچنین سایر مسئولان از اقدام به موقع و واکنش سریع پلیس در مواجهه با تروریستها خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری افزود: همه مسئولان از اقدام به موقع و واکنش سریع پلیس در مقابله با تروریست ها تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در نشست فرماندهان، روسا و مدیران ناجا از فعالان تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سال 96 با اهدای لوح، قدردانی شد و از مجاهدتهای کارکنان پلیس در حادثه تروریستی روز چهارشنبه با اعطای درجه تشویقی و ارشدیت، از سوی فرمانده ناجا تقدیر شد.

سردار محرم مجرد رئیس بازرسی کل ناجا در نشست فرماندهان، روسا و مدیران ناجا گفت: امروز 91 نفر از فرماندهان، مدیران و روسا و دیگر دست اندرکاران تأمین امنیت انتخابات  96 با اهداء لوح و درج تشویقی تقدیر شدند، همچنین از کارکنان مجاهد کلانتری حرم مطهر امام که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه با واکنش سریع و قاطع، خوش درخشیدند با اعطاء درجه تشویقی و ارشدیت از سوی فرمانده ناجا تقدیر شد.

وی افزود: بنا بر دستور و تدبیر فرمانده ناجا مقرر شد از دست اندرکاران تأمین امنیت انتخابات تقدیر شود و پیرو این دستور و تدبیر و براساس ارزیابی های صورت گرفته و با همکاری معاونت عملیات، همکارانم در سه سطح ( 1، 2 و 3) ارزیابی و شناسایی شدند.

سردار مجرد خاطر نشان کرد: معیارهایی برای تشویقات در نظر گرفته شد که حضور فعال و ایفای نقش مستقیم، اثرگذار توأم با برنامه ریزی، طرح ریزی و سازماندهی یگان ها همچنین اعمال نقش مستقیم فرماندهی و حضور موثر برای نظارت بر واحدهای ستادی و اجرایی بخشی از این معیارها بود.

رئیس بازرسی کل ناجا انجام اقدامات موثر در ایجاد و هماهنگی، برگزاری جلسات و تعاملات بین بخشی و فرابخشی و همچنین نقش موثر و تأثیرگذار در امور پشتیبانی و ... را از دیگر معیارها برشمرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها