انتقام عجیب کاخ سفید از سی ان ان!

انتقام عجیب کاخ سفید از سی ان ان!
شنبه 20 خرداد 1396 - 18:36

خبرنگار شبکه سی ان ان می گوید که اقدام کاخ سفید در قرار دادن خبرنگار این شبکه در ردیف آخر، به‌مثابه انتقام از شبکه مشهور آمریکایی بوده است.

العالم ـ آمریکا

 جیم آکوستا خبرنگار سی ان ان با نارضایتی گفت: "معمولان خبرنگاران در کنار هم می نشینند... اما آنها جای ما را در انتهای سالن در سمت چپ قرار دادند که تقریبا چند ردیف از جایگاه رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور رومانی فاصله داشتیم. ما حتی پشت سر خبرنگاران رومانی نشستیم، در مکانی دور افتاده مانند سیبری"!

به نوشته "روسیا الیوم"، واژه سیبری در زبان انگلیسی علاوه بر نام یک منطقه، به مکانی دورافتاده و نامطلوب اشاره دارد که برای کنایه از تبعید بکار می رود.

این خبرنگار افزود: این مساله کاملا برخلاف معمول است و شاید کوتاهی از جانب کارکنان کاخ سفید باشد. اما می توان این مساله را به مثابه انتقامگیری کاخ سفید از شبکه سی ان ان بخاطر نحوه پوشش اخبار دانست.

یادآور می شود که جیم آکوستا اغلب هدف حملات رییس جمهور آمریکا قرار می گیرد، چرا که ترامپ از شبکه سی ان ان متنفر است و آن را به دروغ پردازی متهم می کند.

خبرنگار سی ان ان خاطرنشان کرد که اگر این اتفاق نوعی انتقام گیری بوده است بی شک ما را ناامید نمی کند و از ادامه راه خود و مطرح کردن سوالات دشوار باز نمی دارد.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها