نماینده عراقی: بازگشت تروریستها به شرقاط خطرناک است

نماینده عراقی: بازگشت تروریستها به شرقاط خطرناک است
يکشنبه 21 خرداد 1396 - 15:05

نماینده استان صلاح الدین گفت که نبرد با داعش صرفاً با آزادسازی شهرهای تحت اشغال، پایان نمی یابد.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه عراقی السومریه ، قتیبه الجبوری روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد بازگشت عناصری از داعش به منطقه شرقاط، نشانه ای خطرناک است.
وی افزود: برهمگان کاملاً واضح است که نبرد با داعش صرفاً با آزادسازی شهرها ازاشغال این گروه امکان پذیر نیست، زیرا همواره احتمال بازگشت عناصر این گروه و ارتکاب جنایت از سوی آنان وجود دارد واین بازگشت و جنایات آن ها، شهروندان را قربانی می کند.
وی درباره بازگشت عناصر تروریستی به شرقاط ابراز نگرانی کرد و گفت بازگشت این عناصر تکفیری، نشان می دهد که پیروزی فقط با آزادسازی امکان پذیر نیست، بلکه مرحله بعد از پیروزی را نیز باید درنظر گرفت.
الجبوری تصریح کرد بازگشت تروریست ها به شرقاط بیانگری این است که ما در نبرد با داعش در برخی از شهرها به نقطه صفر بازگشته ایم.
وی ادامه داد در شرایطی که ایستادگی اهالی شرقاط ومقابله آنان با نیروهای مسلح علیه این تجاوز جنایتکارانه را ارج می نهیم، از اهالی شرقاط و دیگر شهرهای آزاد شده می خواهیم که برای دفاع از شهرهای خود، سلاح به دست بگیرند، زیرا پیروزی واقعی زمانی است که اهالی این منطقه، درامنیت و آرامش کامل باشند وهیچ بیمی از نفوذ تروریست های تکفیری نداشته باشند.
الجبوری از سرویس های امنیتی و نیروهای الحشد الشعبی خواست که از هیچ نوع تلاش فیزیکی یا اطلاعاتی برای حمایت از مردم دریغ نکنند.
وی از حیدر العبادی نخست وزیر عراق خواست که کمیته تحقیقی را درباره نحوه نفوذ این گروه ها با وجود تشکیلات متعدد از نیروهای مسلح و نیروهای الحشد الشعبی و عشایری تشکیل دهند.
«علی الدودح» فرماندار منطقه شرقاط در استان صلاح الدین دیروز از ناکامی گسترده ترین حمله داعش به این منطقه خبر داد و گفت که 60 نفر از عناصر داعش و 58 نفر از جمله عده ای از نیروهای امنیتی دراین حمله کشته شدند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها