العبادی: پول قطر دست نخورده مانده است

العبادی: پول قطر دست نخورده مانده است
دوشنبه 22 خرداد 1396 - 01:03

نخست وزیر عراق فاش کرد که پول هایی که قطر بابت آزادسازی اتباع خود به عراق پرداخت کرده است، دست نخورده در بانک مرکزی عراق مانده است.

العالم - عراق
به گزارش پایگاه خبری الجزیره حیدر العبادی با اذعان به این مطلب گفت که استفاده از این پول به هر شکل بر اساس قانون اساسی عراق صورت می گیرد.
العبادی که در کنفرانس مطبوعاتی با فرماندهان الحشد الشعبی صحبت می کرد، علت افشای این اطلاعات را اتهاماتی از جانب برخی طرف ها ذکر کرد. وی اشاره ای به هویت این طرف ها نکرد اما گفت آنها گفته اند که در این پول ها دخل و تصرف صورت گرفته است.
شکارچیان قطری که از ژانویه 2015 در عراق ربوده شده بودند روز 12 آوریل 2017 به دوحه بازگشتند.
نخست وزیر عراق با تأکید بر این مطلب که ربوده شدن این قطری ها اهانت به عراق و تمام عراقی هاست، گفته بود دولتش تمام تلاش خود را برای آزادسازی آنها که در استان المثنی در جنوب عراق ربوده شده بودند، به کار می گیرد. العبادی گفت که این افراد با پاسپورت های رسمی که از سوی وزارت کشور صادر شده است وارد عراق شده اند و دولت این کشور تمام تلاش خود را برای آزادسازی آنها می کند.
گفتنی است افراد مسلح ناشناس در دسامبر 2015 تعدادی از شهروندان قطری را که به طور قانونی وارد عراق شده بودند، از یک اردوگاه شکار در جنوب عراق ربودند.
208

پربیننده ترین خبرها