بازداشت یک فلسطینی در کرانه باختری

بازداشت یک فلسطینی در کرانه باختری
دوشنبه 22 خرداد 1396 - 22:06

نظامیان اشغالگر صهیونیستی دوشنبه با یورش به بخش هایی از کرانه غربی رود اردن یک فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین از بیت لحم ، یگانی از ارتش صهیونیستی امروز به منطقه ای در شرق بیت لحم یورش برد و اقدام به بازرسی خانه به خانه فلسطینیان در این منطقه کرد. منابع امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند ارتش صهیونیستی در یورش ناگهانی خود به شرق بیت لحم خلیل محمد مسلم فلسطینی 62 ساله را بازداشت و به مراکز امنیتی خود منتقل کرد.
از سوی دیگر تعدادی از نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی امروز خواستار بررسی موضوع افزایش تعداد کودکان زخمی شده فلسطینی  در فلسطین اشغالی به سبب مواد منفجره برجای مانده از ارتش صهیونیستی شدند. نمایندگان عرب اعلام کردند ارتش صهیونیستی شب و روز به روستاها و مناطق فلسطینی نشین یورش می برد و در این مناطق اقدام به برگزاری تمرین نظامی می کند و پس از هر تمرین ، تعدادی از کودکان فلسطینی به سبب مواد منفجره برجای مانده در محل این تمرین ها ، زخمی می شوند  و مدارس بیش از هر مکان دیگری در معرض این خطرات و مواد منفجره برجای مانده از ارتش صهیونیستی قرار دارند.
نمایندگان معترض در پارلمان صهیونیستی تاکید کردند کردند که ارتش صهیونیستی کودکان فلسطینی را مقصر این حوادث می داند اما این کودکان بی گناه براثر انفجار مواد منفجره  برجای مانده از ارتش صهیونیستی زخمی و قربانی می شوند و تمرین های نظامی ارتش صهیونیستی علت اصلی این حوادث است .
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها