نماینده عراق در اتحادیه عرب:

جهان عرب مدیون الحشد الشعبی است

جهان عرب مدیون الحشد الشعبی است
سه شنبه 23 خرداد 1396 - 13:39

نماینده عراق در اتحادیه عرب با بیان اینکه اگر الحشد الشعبی نبود، تروریست ها پایتخت های عربی را اشغال کرده بودند، گفت: جهان عرب مدیون الحشد الشعبی است.

العالم-عراق
به گزارش اسپوتنیک، «حبیب هادی الصدر» سفیر عراق در قاهره و نماینده بغداد در اتحادیه عرب اظهار داشت: حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی موصل دستور داد که پیش از آزادسازی هر نقطه در موصل، در وهله اول، حفظ جان انسانها اهمیت داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، حشد شعبی را باعث نجات عراق و جهان عرب دانست و گفت: جهان عرب به نیروهای الحشد تلشعبی مدیون است. قاطعانه می گویم که اگر الحشد الشعبی نبود، عراق نمی توانست روحیه خود را بازیابد و تروریست ها می توانستند در نبود آن، بغداد را تصرف کنند و پرچم سیاه خود را در پایتخت های عربی برافراشته کنند.

وی خاطرنشان کرد: الحشد الشعبی پس از آزادسازی بسیاری از مناطق موصل به سوی مرز عراق و سوریه رفت و نیروهای سوری نیز به مرز عراق رسیدند.

نماینده عراق در اتحادیه عرب درباره موضع کشورش در قبال بحران قطر و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز گفت: عراق خود را از تنش های منطقه دور می کند و اهتمام و توجه خود را تنها به نبرد با تروریسم معطوف می کند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها