انهدام دو تیم تروریستی در شرق و غرب کشور

انهدام دو تیم تروریستی در شرق و غرب کشور
چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 22:47

وزیر اطلاعات از شناسایی و دستگیری یک تیم 7 نفره تروریستی در چابهار خبر داد.

العالم - ایران

 سیدمحمود علوی در سخنانی در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه که چهارشنبه شب برگزار شد از شناسایی و دستگیری دو گروه تروریستی در شهر چابهار و استان کردستان خبر داد و گفت: در چابهار یک تیم 7 نفره بودند که توانستیم 5 نفر از آن‌ها را زنده دستگیر کنیم و متاسفانه باید بگویم امروز در عملیات مذکور اولین شهید وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته، در دوران خدمت بنده تقدیم کشور شد.

وی گفت:‌ این شهید وزارت اطلاعات اهل گیلان و دریای خزر بود اما در جوار خلیج فارس به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، علوی همچنین از شناسایی یک تیم تروریستی در کردستان خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان با جدیت به دنبال خنثی‌سازی حرکات تروریست‌ها هستند.

علوی همچنین اظهار کرد: تیم تروریستی هفت نفره در چابهار پنج نفرشان ایرانی و دو تن از آن‌ها از کشورهای همسایه بودند.

وی گفت: متاسفانه باید بگوییم که برخی کشورهای منطقه به دنبال آن هستند که افرادی را به عنوان مزدور به کار گرفته تا در ایران عملیات انتحاری کنند همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند دشمن بیکار نیست و ما باید بیدار و هوشیار باشیم.

در مراسم افطاری کانون حرفه‌ای رسانه تعداد زیادی از خبرنگاران، گزارشگران تلویزیون در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی،‌ هسته‌ای حضور داشتند همچنین در این مراسم بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، حسین انتظامی مشاور وزیر اطلاعات و کارشناسان مسائل بین الملل حضور داشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها