علوی: سعودی‌ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند

علوی: سعودی‌ها اسپانسر تروریسم  در ایران هستند
چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 23:34

وزیر اطلاعات گفت: عربستان سعودی اسپانسر تیم های تروریستی در ایران است.

العالم - ایران

حجت الاسلام سید محمود علوی چهارشنبه شب در جمع اعضای کانون حرفه ای رسانه گفت: عربستان شماری از اتباع کشورهای همسایه را برای اقدامات تروریستی در کشورمان استخدام کرده است.

وی با اشاره به انهدام یک تیم تروریستی هفت نفره در روز چهارشنبه در چابهار گفت: پنج نفر از اعضای این تیم از کشورهای همسایه و دو نفر ایرانی بودند.

علوی افزود: در اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) این تیم تروریستی که قصد عملیات در یک پادگان نظامی را داشت منهدم شد و پنج نفر از اعضای آن بازداشت و دو نفرشان کشته شدند.

وی گفت: در حدود چهار سال گذشته به یکصد و 20 تیم تروریستی ضربه زدیم و حتی یک نفر شهید هم ندادیم اما نخستین شهید وزارت اطلاعات در این مدت در عملیات امروز چابهار علیه تروریست ها به شهادت رسید.

علوی همچنین از ضربه زدن سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک تیم تروریستی دیگر در کردستان خبر داد.

وی با بیان اینکه دشمن دست از سر کشور برنمی دارد و ما باید هوشیارتر باشیم افزود: شکست های تروریست ها در موصل و رقه آنان را دچار جنون عملیاتی کرده بود و آنها می خواستند هر طور که شده اقدامی را در کشورمان انجام دهند که این ترقه بازی را شکل دادند.

وزیر اطلاعات گفت: امنیت موجود درکشور این شبهه را برای برخی ایجاد کرده بود که داعش کاری با ایران ندارد و وقتی اعلام می کردیم که وزارت اطلاعات به تیم های تروریستی آنان ضربه وارد کرده است می گفتند پرونده سازی است حالا پس از اقدام تروریستی داعش در تهران همان ها می گویند وزارت اطلاعات چه می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها