وزارت اطلاعات جزئیات دستگیری گروهک تروریستی در چابهار را منتشرکرد

وزارت اطلاعات جزئیات دستگیری گروهک تروریستی در چابهار را منتشرکرد
پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 - 13:49

وزارت اطلاعات پس از اعلام خبر دستگیری گروهک تروریستی در چابهار طی اطلاعیه ای جزئیات عملیات دستگیری این گروهک و اهداف آن ها را تشریح کرد.

العالم- ایران

 پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در پی اعلام دستگیری گروهک تورریستی در چابهار، در اطلاعیه ای اعلام کرد:

  ضمن گرامی داشت لیالی قدر و تسلیت ایام سوگواری امیر المومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند سربازان گمنام امام زمان (عج) با دعای خیر مردم روزه دار در یک عملیات ضربتی موفق شدند یک تیم تروریستی وابسته به گروهک انصار الفرقان را قبل از انجام هر نوع اقدام  تروریستی متلاشی نمایند . 

تیم مذکور که با هدایت سرویس های اطلاعاتی کشورهای مرتجع منطقه برای بر هم زدن امنیت عمومی مردم چابهار اعزام شده بود ، تحت رصد کامل اطلاعاتی قرار داشته و تمام عوامل عملیاتی و پشتیبانی ، شناسایی و منهدم گردیدند . اهداف تیم مذکور انجام عملیات های کور علیه اجتماعات مذهبی مردم و پادگان امام علی (ع) چابهار در شب های قدر بوده است .    

در این عملیات دو نفر از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و پنج نفر دیگر نیز دستگیر گردیدند و  مقادیر قابل توجهی مواد انفجاری از جمله جلیقه انتحاری و تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف و دو  قبضه کلت کمری و بیش از دو هزار فشنگ جنگی و هشت عدد نارنجک جنگی و تجهیزات انفجاری و ارتباطی کشف گردید. اطلاعات تکمیلی متعا قباً به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها