چرا افسر مصری لباس نظامی خود را آتش زد؟+ویدئو

پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 - 22:02

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی از فردی که در حال آتش زدن لباس نظامی اش بود، منتشر کردند و گفتند این یک افسر بازنشسته است که در اعتراض به موافقت پارلمان با واگذاری جزایر تیران و صنافیر به عربستان، لباس نظامی خود را آتش زد.

العالم - مصر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این ویدئو یک شهروند مُسن را نشان می دهد که با افروختن آتش لباس نظامی خود را درون آن می اندازد ؛ اما هیچ سخنی نمی گوید.

عمرو عبدالهادی عضو جبهه الضمیر(وجدان) در خصوص این ویدئو می گوید: "یک افسر بازنشسته که در خاک سینا مبارزه کرده و جزایر تیران و صنافیر را برای کشور بازگرداند، اینک در اعتراض به فروش این دو جزیره به عربستان لباس نظامی اش را آتش می زند... تصویری که اشک به چشمان آدم می آورد".

بهجت حامد در توئیتی نوشته است که لباس عزت و شرف را آتش نزن لباسی که با آن از شرف و سرزمینت دفاع کردی بلکه خائنان را باید آتش زد.

حازم مصطفی کاربر دیگری می نویسد: شرف نظامیگری دیگر از میان رفت و دیگر امیدی برای بازگشت آن وجود ندارد مگر با بازخواست خائنان.

محمد شهاب گفت: اینان افسران ارتش مصر هستند که مورچه های اسراییلی نیز از آن ترس و هراس داشتند نه ارتش رییس تاجران، در اشاره به عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر.

پارلمان مصر روز چهارشنبه به طور نهایی با توافقنامه ترسیم مرزها و واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان موافقت کرد که با این اقدام خشم مردم مصر را برانگیخت.

210

پربیننده ترین خبرها