رسانه‎های قطری:

«هیأت علمای عربستان» منافق هستند

«هیأت علمای عربستان» منافق هستند
جمعه 26 خرداد 1396 - 00:47

رسانه‎های قطر در واکنش به اظهارات مفتی اعظم سعودی درباره اینکه تصمیمات عربستان در راستای منفعت مسلمانان است، هیأت علمای سعودی را «منافق» خواندند.

العالم - خاورمیانه

روزنامه الحیاة چاپ ریاض امروز پنجشنبه با انعکاس مطالب روزنامه های قطر دراین زمینه نوشت رسانه‌های قطری در واکنش به اظهارات مفتی اعظم عربستان درباره قطر، اعضای «هیأت کبار علمای» عربستان را «منافق» توصیف کردند.

«عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ» مفتی اعظم عربستان و رئیس هیات علمای کبار این کشور روز یکشنبه گذشته در مصاحبه با روزنامه الحیاه گفته بود که تصمیمات اخیری که عربستان و تعدادی دیگر از کشورها علیه قطر اتخاذ کردند، «در راستای منفعت مسلمانان و منفعت آینده خود قطری ها است و این تصمیمات بر مبنای حکمت و بصیرت گرفته شده است».

رسانه‎های قطری از جمله روزنامه «الرایه» به این اظهارات مفتی اعظم عربستان واکنش نشان دادند و هیات علمای عربستان را «منافق» توصیف کردند.

عربستان و دو کشور دیگر عضو شورای همکاری خلیج فارس هفته گذشته به همراه چند کشور عربی روابط دیپلماتیک خود را با قطر به اتهام حمایت این کشور از تروریسم و اخوان المسلمین قطع کردند و مسیرهای دریایی، زمینی و هوایی را به روی این کشور بستند./فارس

پربیننده ترین خبرها