حماس: انتفاضه تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد

حماس: انتفاضه تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 00:59

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که ملت فلسطین به انقلاب خود در برابر اشغالگر ادامه می دهد و انتفاضه تا آزادی کامل ادامه دارد.

العالم ـ فلسطين اشغالی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای، شهدای عملیات قهرمانانه قدس را ستود؛ عملیاتی که توسط سه تن از قهرمانان فلسطینی در شامگاه روز جمعه گذشته نزدیک باب العامود در قدس اشغالی صورت گرفت.

وی افزود: جنایت رژیم اشغالگر مبنی بر قتل سه جوان در قدس اشغالی بار دیگر نشان داد که رژیم اشغالگر چهره واقعی تروریسم و افراطی گری است در برابر ملتی که فقط می خواهد که از خود و مقدساتش دفاع کند.

حماس تاکید کرد که جنایت رژیم اشغالگر در قدس نشان می دهد که اصرار و پافشاری تشکیلات خودگردان بر مذاکره با رژیم اشغالگر رفتاری خارج از چارچوب ملی است و ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اشغالگران یک جنایت ملی به شمار می آید.

وی توضیح داد که عملیات فدایی به دست سه تن از فلسطینیان در قدس نشان می دهد که تلاشهای تشکیلات خودگردان برای جلوه دادن روابط با رژیم اشغالگر به عنوان "روابطی عادی و طبیعی"، تلاشهایی شکست خورده است و جوانان انقلابی فلسطین همواره اشغالگر را تنها دشمن خود می دانند و بجز پایان دادن به اشغالگری راه حل دیگری نمی بینند.

210

پربیننده ترین خبرها