قطر مجری سیاست‌های ایران است!

قطر مجری سیاست‌های ایران است!
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 06:44

کارشناس سیاسی سعودی مدعی شد؛ قطر مجری سیاست های ایران در منطقه شده است.

العالم - ایران

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، خالد الزعتر در گفتگو با این شبکه از ریاض درباره بحران کشورهای عربی و در پاسخ به این پرسش که دخالت های قطر در بحرین و عربستان سعودی روشن است، هدف قطر در حمایت از گروه های تروریستی چیست، گفت: امروز رژیم قطر به یک غده سرطانی تبدیل شده است و باید این غده را ریشه کن کرد. اقدامات رژیم این کشور و اسناد منتشر شده نظیر نوار صوتی مشاور امیر قطر بیانگر توطئه این کشور علیه اعضای شورای همکاری خلیج (فارس) بوده و رژیم قطر خود را به مجری سیاست های ایران در منطقه تبدیل کرده است. رژیم قطر حمایت رسانه ای و مادی از انقلاب ایران در منطقه دارد و علیه شورای همکاری توطئه می کند.

وی مدعی شد: قطر به دنبال بی ثبات کردن کشورهای عضو شورای همکاری است. ریشه مشکلات این بحران به اقدام امیر سابق این کشور در کودتا علیه پدر وی در دهه نود میلادی قرن گذشته باز می گردد به طوری که اعضای شورای همکاری با این کودتا مخالفت کردند و قطر از آن زمان احساس انزوا داشته و امروز این انزوا به اوج خود رسیده است.

کارشناس سعودی افزود: قطر به دنبال آن است که به یک قدرت منطقه ای تبدیل شود و تنها راه برای رسیدن به این هدف را از طریق بی ثبات کردن کشورهای منطقه می بیند. قطر برای رسیدن به این هدف وارد رابطه ائتلافی با ایران شده و خود را به ابزار نظام این کشور تبدیل کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها