مرگ 180 داعشی در حمله هواپیماهای روسی

مرگ 180 داعشی در حمله هواپیماهای روسی
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 13:30

روسیه اعلام کرد که در حمله بمب افکن های روسی به مواضع داعش در سوریه، حدود 180 تروریست از جمله دو فرمانده این گروه کشته شدند.

العالم - سوریه

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد: بمب افکن های سوخوی روسیه با حمله به مواضع تروریست های داعشی از تهاجم آنان به پادگان در محاصره دیرالزور و تصرف آن جلوگیری کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از گزارش وزارت دفاع روسیه نوشت: نیروی هوافضای روسیه با بهره گرفتن از پهپادهای تجسسی مدتی پیش به نقشه تروریست های داعشی برای حمله به پادگان دیرالزور پی برده بود و عملیات برای دفع تهاجم تروریست ها را طراحی کرد.

وزارت دفاع روسیه در ادامه گزارش خود افزوده است: در جریان این حمله هوایی، تروریست ها متحمل تلفات جانی و خسارات سنگین شده و با از دست دادن حدود 180 نفر، 16 خودرو مجهز به سلاح سنگین، یک توپ، چهار مقر فرماندهی و انبار سلاح و مهمات آنان نیز منهدم شد.

در جریان این حمله هوایی دو فرمانده تروریست ها به نام های ابوعمر بلژیکی و ابویاسین المصری نیز کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته نیز از کشته شدن بیش از 300 تروریست داعشی ازجمله سرکرده آنها خبر داد و عکس مرکز فرماندهی بمباران شده داعش و محل مرگ احتمالی ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی را در شهر رقه سوریه منتشر کرد./ منبع : ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها