ارتش سوریه: آمریکا با داعش هماهنگ است

ارتش سوریه: آمریکا با داعش هماهنگ است
دوشنبه 29 خرداد 1396 - 18:42

ارتش سوریه تاکید کرد، اقدام ائتلاف بین المللی در سرنگون کردن یکی از جنگنده های ارتش سوریه، هماهنگی موجود بین آمریکا و گروه تروریستی داعش را تایید می کند.

العالم – سوریه

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی به اصطلاح "ائتلاف بین المللی"، یکی از جنگنده های ما را در منطقه الرصافه در حومه جنوبی الرقه که در حال انجام وظایف جنگی خود علیه گروه تروریستی داعش در منطقه بود هدف قرار داد که به سقوط هواپیما و ناپدید شدن خلبان آن انجامید.

این تجاوز آشکار جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد و بر واقعیت موضع آمریکا در حمایت از تروریسم تاکید می کند که هدف از آن تلاشی است برای تاثیر گذاشتن بر توان نظامی ارتش سوریه؛ تنها نیروی فعالی که به همراه متحدانش به دنبال حق مشروع خود در مبارزه با تروریسم در جای جای خاک وطن است. این تجاوز در زمانی رخ داد که ارتش سوریه و متحدانش پیشروی آشکاری در مبارزه با گروه تروریستی داعش که در صحرای سوریه رو به زوال است، محقق ساختند.

از طرف دیگر این تجاوز هماهنگی موجود بین آمریکا و گروه تروریستی داعش را تایید می کند و نیات خبیثانه آمریکا را در مدیریت تروریسم و سرمایه گذاری در آن برای رسیدن به اهدافش در بسط دادن طرح صهیونیستی-آمریکایی در منطقه آشکار می سازد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه درباره پیامدهای خطرناک این تجاوز آشکار برای تلاشهای مبارزه با تروریسم هشدار داد و تاکید کرد این گونه تجاوزها هرگز نیروهای سوری را از ادامه دادن به جنگ علیه دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و گروه های مرتبط به آنان و بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی خاک جمهوری عربی سوریه باز نمی دارد.

پربیننده ترین خبرها