سه اسراییلی در حمله به کاروان داعش کشته شدند +ویدیو

پنج‌شنبه 1 تير 1396 - 22:34

خلبان مفقود سوری مقر عملیات داعش در رقه و کاروان خودروهای تروریستها را منهدم کرد و سه افسر اسراییلی نیز در این کاروان کشته شدند.

العالم ـ سوریه

یکی از خویشاوندان خلبان مفقود سوری که جنگنده اش توسط ائتلاف سرنگون شد، تاکید کرد که "علی فهد" مقر عملیات داعش در رقه و نیز کاروان خودروهای تروریستها که حامل انواع سلاح ها بود، منهدم کرد و سه افسر اسراییلی نیز در این کاروان کشته شدند.

پسرعموی خلبان مفقود سوریه ای در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: سرنوشت علی فهد تا این لحظه همچنان نامعلوم است. اخبار ضد و نقیضی درباره محل حضور وی وجود دارد؛ برخی خبرها حاکی از انتقالش به بیمارستان برای درمان است، خبرهای دیگری نیز تاکید می کنند که وی در یکی از بیمارستهای تابع نیروهای سوریه دموکراتیک بسر می برد؛ این نیروها با پشتیبانی و حمایت نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در سوریه در حال مبارزه هستند.

وی از تمام کشورهای عربی و خارجی که در کنار سوریه ایستاده اند، بویژه روسیه، خواست تا سرنوشت فهد را پیگیری و دنبال کنند.

یکی از جنگنده های تابع ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا، جنگنده سوریه ای "اس یو22" را در جنوب شهر الطبقه سرنگون کرد، دمشق تاکید می کند که این جنگنده در حال انجام ماموریت خود علیه گروه تروریستی داعش بوده است.

خویشاوند علی فهد تاکید کرد که وی مقر عملیات داعش در رقه و نیز کاروان خودروهای داعشی که به انواع سلاح ها مجهز بود، منهدم کرد؛ همچنین سه افسر اسراییلی در کاروان داعشی ها کشته شدند.

پسرعموی خلبان سوری گفت: هدف قرار گرفتن جنگنده سوری توسط هواپیماهای ائتلاف بار دیگر ثابت کرد که ائتلاف و داعش یکی هستند و این مساله با ماهیت تشکیل ائتلاف برای آزادسازی مناطق و پاکسازی آنها از تروریسم مغایرت دارد.

یکی از شهروندان سوری نیز خاطرنشان کرد: آیا نیروهای ائتلاف برای نابودی داعش به سوریه آمده اند یا برای حمایت از آن؟ اقدام ائتلاف در سرنگونی جنگنده سوری بار دیگر ثابت کرد که آمریکا خود داعش را ایجاد کرده است.

این شهروند سوری آمریکا را مسؤول سرنوشت و امنیت و سلامت علی فهد خلبان سوری دانست و تاکید کرد: کسی که به دنبال مبارزه با داعش است، هواپیماهای سوری را هدف قرار نمی دهد بلکه با آنها همکاری می کند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها