فراخوان معاون وزیر آموزش و پرورش برای روز قدس

فراخوان معاون وزیر آموزش و پرورش برای روز قدس
پنج‌شنبه 1 تير 1396 - 23:20

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از معلمان و دانش آموزان برای مشارکت حماسه ساز در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

العالم - ایران

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش: معلمان و دانش آموزان فهیم و آگاه و آزاده با شرکت فعال در روز جهانی قدس همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام می نمایند.

از رسالت های مهم انبیا آگاه سازی انسان است و ما به عنوان پیروان نبی مکرم اسلام و اهل بیت ( ع) سزاوار است با اقامه شعائر اسلامی پیام مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

روز قدس که به برکت تدبیر معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس)به عنوان تجلی همبستگی جهان اسلام شناخته شده است فرصت دو باره ای است که در این شرایط خاص منطقه اجازه ندهیم بدخواهان اسلام و مسلمانان این مسئله اصلی را به حاشیه برانند و رافت اسلامی را به درگیری و دعواهای خود ساخته برای نیل به مطامع خویش سازند.

اینجانب به عنوان یک معلم و مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران از تمام معلمان فهیم و آگاه و همه دانش آموزان آزادیخواه می خواهم با حضور فعال خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به دعوت مقام معظم رهبری ورییس محترم جمهور بار دیگر به جهانیان اعلام کنند ما در هرشرایطی حتی اگر توسط تروریست های تکفیری مورد هجمه واقع شویم دست از آرمان های فلسطین بر نخواهیم داشت و آرزوی ما این است که کودکان فلسطینی با آزادی در تمام سرزمین های خود به مدرسه بروند و آرامش،عدالت و آزادی بار دیگر در این سرزمین انبیای الهی حکمفرما گردد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها