پاسخ سردار باقری دربارۀ احتمال تکرار حمله به داعش

شنبه 3 تير 1396 - 12:35

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد، حمله دوباره به مواضع تروریستها در سوریه به شرایط بستگی دارد.

العالم - ایران

سردار سرلشکر محمد باقری در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه العالم مبنی بر احتمال تکرار حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه گفت: تصمیم درباره حملات نظامی آینده به تروریستها، به شرایط بستگی دارد.
سردار باقری افزود: از ابتدای پیدایش این تروریستها، جمهوری اسلامی ایران از طریق کمکهای مستشاری و هر کمکی که امکان پذیر بوده، به مبارزان با تروریسم کمک کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مورد خاص به دلیل اقدامی که در تهران شد، مرکز تروریستها در دیرالروز مورد هدف قرار گرفت؛ و از این به بعد هم چنانچه خطایی از جانب تروریستها و حامیانشان صورت بگیرد با پاسخ شدید مواجه خواهند شد.
سردار باقری تأکید کرد: حامیان تروریستها از این حادثه به قدر کافی پیام را دریافت کردند، و امیدوارم که خطای دیگری مرتکب نشوند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور با آرامش کامل و در امنیت کامل، گفت: این امر حاصل فهم و درک و آگاهی عمیق ملت ایران است که آرامش و امنیت برای این کشور ضروری است، و از جانب دیگر در سایه تلاش تمامی مرزداران کشور و نیروهای مسلح که مرزهای زمینی و دریایی و هوایی را مراقبت می کنند و نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج قهرمان، همه اینها دست به دست هم دادند که این راهپیمایی به خوبی و در آرامش برگزار شود.
وی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، روز قدس نماد اسلام و نماد مبارزه با استکبار جهانی است، اینکه ملت ایران در 900 شهر با این شور و حال در این راهپیمایی بزرگ شرکت می کنند، نشان دهنده وحدت و انسجام و یکپارچکی ملت ایران در مبارزه با صهیونیسم است.
سردار باقری افزود: در سایر کشورهای اسلامی هم تا جایی که مردم بتوانند و حکومتها مانع آنها نشوند مانند مردم ایران در راهپیمایی شرکت می کنند که این امر هم یک پیام وحدت برای جهان اسلام دارد، و هم پیامی برای دشمنان و حامیان تروریستها و صهیونیستها، که جهان اسلام از حقوق خودش نمی گذرد و به طور یکپارچه و منسجم با تمام قوا برای احقاق حقوق مستضعفین و مسلمانها حرکت می کند. صهیونیستها در این منطقه جای پایی نخواهند داشت و رو به اضمحلال هستند و این قطعی است و این انسجام و اراده این امر را هر روز در جهان نشان می دهد.

پربیننده ترین خبرها