ادامه بازجویی از فرزند روحانی بحرینی

ادامه بازجویی از فرزند روحانی بحرینی
يکشنبه 4 تير 1396 - 14:17

سازمان اطلاعات ملی بحرین برای سومین روز پیاپی، محمد سلطان، فرزند شیخ حسن سلطان از رهبران برجسته جمعیت الوفاق را برای بازجویی فراخواند.

العالم - بحرین
به گزارش پایگاه خبری "مرآه البحرین" فعالان گفتند "محمد سلطان" روز شنبه 24 ژوئن دوباره به ساختمان امنیت ملی احضار وبعد از 10 ساعت آزاد شد. وی از 11 صبح تا زمان نگارش این خبر در این ساختمان بود. به وکلای وی اجازه همراهی با داده نشد.
سلطان روز جمعه نیز برای دومین روز پیاپی احضار شده بود. وی پس از 14 ساعت بازداشت در ساختمان امنیت در المحرق، ساعت 1 صبح آزاد شد.
سازمان امنیت داخلی سعی دارد با اعمال فشار بر سلطان وی را مجبور به همکاری کند. این سازمان به تازگی طرح گسترده ای را برای جذب فعالان آغاز کرده است.
وی 2 روز قبل برای اولین بار احضار شده و توسط یک افسر به نام "محمد هزیم" مورد شکنجه قرار گرفت. او از خروج از کشور منع شده است.
تلوزیون بحرین هفته پیش با پخش گفتگویی که ادعا می کرد مکالمه بین شیخ حسن سلطان و یک مقام مسئول قطری در زمان اعتراض های 2011 است آنها را به تلاش برای براندازی نظام حاکم متهم کرد و از پارلمان و رسانه های دولتی خواست کسانی را که در این گفتگو از آنها نام برده شده است، مجازات کنند.
گفتنی است مجتمع امنیتی تعدادی از فعالان را احضار کرده است. پایگاه خبری "مرآه البحرین" جزئیاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد آنها برای اینکه مجبور به همکاری با سازمان اطلاعات شوند مورد شکنجه و آزار جنسی قرار گرفته اند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها