رژیم صهیونیستی بار دیگر مواضع ارتش سوریه را هدف قرارداد

رژیم صهیونیستی بار دیگر مواضع ارتش سوریه را هدف قرارداد
دوشنبه 5 تير 1396 - 09:53

ارتش سوریه بمباران مجدد مواضع نظامی خود در حومه قنیطره در جنوب این کشور را برای دومین روز پیاپی توسط رژیم صهوینیستی تاییدکرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سانا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای امروز دوشنبه اعلام کرد: پس از موفقیت های یگان هایی از نیروهای مسلح ارتش سوریه در ناکام گذاشتن هجوم گسترده گروهک تروریستی "جبهه النصره" در اطراف شهر البعث در قنیطره و وارد کردن تلفات سنگینی به این عناصر، دشمن صهیونیستی در واکنش به این دستاوردها برای دومین روز پیاپی یکی از مواضع نظامی ما را در تلاشی نومیدانه برای پشتیبانی از گروههای تروریستی و بالا بردن روحیه معنوی از دست رفته آنها، هدف قرارداد.

در ادامه این فرماندهی با هشدار به "پیامدهای چنین اقدامات خصمانه ای" رژیم اشغالگر قدس را مسئول هرگونه پیامد خطرناکی در صورت تکرار مجدد چنین اقداماتی دانست.

به گفته فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، جنگنده های اسرائیلی روز گذشته با شلیک چندین فروند موشک از داخل بلندیهای اشغالی جولان، مراکز خدماتی و ساختمان های مسکونی را در حومه شهر البعث هدف قراردادند که به کشته و زخمی شدن شماری شهروند و برجا ماندن خساراتی مالی انجامید.

گفتنی است، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات خمپاره ای پراکنده از داخل مناطق سوریه در هدف قرار دادن بلندی های اشغالی جولان، مواضع نظامی ارتش سوریه را موشک باران کرد.
221

پربیننده ترین خبرها