حاکمانی که به امیر قطر تبریک گفتند

حاکمانی که به امیر قطر تبریک گفتند
دوشنبه 5 تير 1396 - 20:51

درحالی که قطر توسط چند کشور عربی و خارجی تحریم شده است، سران چندین کشور عربی و اسلامی، عید را به امیر این کشور تبریک گفتند.

العالم - خاورمیانه

خبرگزاری قطری (قنا) اعلام کرد امیر قطر به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، تبریک تلفنی از برخی از سران کشورهای عربی و اسلامی دریافت کرده است.

شیخ تمیم از شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، محمد ششم پادشاه مغرب، الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیام تبرک دریافت کرد و عید را به آنها تبریک گفت.

عمر البشیر رئیس جمهور سودان، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، محمد عبدالله فرماجو رئیس جمهوری سومالی و شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح ولی عهد کویت از دیگر شخصیت هایی بودند که عید را به امیر قطر تبریک گفتند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به همراه پدرش شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی و تعداد زیادی از شیوخ، وزرا و سفرا، نماز عید قطر را در مصلای الوجبه در دوحه اقامه کردند.

گفتنی است قطر از ابتدای ماه جاری میلادی از سوی 7 کشور عربی عربستان، امارات، بحرین، مصر، یمن ، موریتانی و جزایر کومور و تعدادی از کشورهای خارجی به اتهام حمایت از تروریسم تحریم شده است. دوحه این اتهامات را رد می کند.

202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها