سرمایه گذاری "موساد" در شرکت‌های فن آوری

سرمایه گذاری
چهارشنبه 7 تير 1396 - 10:24

سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد"، از تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در شرکت های با فن آوری پیشرفته خبرداد که با توسعه برنامه های نرم افزاری، سخت افزاری یا خدمات، این سرویس را در فعالیت های جاسوسی اش کمک می کند.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه روسیالیوم، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که موساد بطور مستقیم از وی دستور می گیرد، اعلام کرد: صندوق نوآوری در فن آوری به نام (لیبرتاد)، در برنامه های تحقیق و توسعه شرکت های فن آوری نو ظهور و در حال پیشرفت سرمایه گذاری خواهد کرد.

متخصص در حوزه رباتیک و شرکت های فن آوری رمزگذاری اطلاعات با سرعت (100 گیگابایت بر ثانیه)، با استفاده از روش های غیر سنتی و پیشگام از مهمترین موارد مورد تاکید سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی است.
به گفته این دفتر، "موساد همچنین در نظر دارد در زمینه تکنولوژی شناسایی خودکار هویت سرمایه گذاری کند. براساس این تکنولوژی، مشخصات افراد شناسایی و فعالیت ها و رفتارهای آنها در اینترنت مشخص می شود.

گفتنی است که موساد اولین سرویس جاسوسی نیست که در زمینه تکنولوژی بالا سرمایه گذاری می کند چراکه آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای" در سال 1999 صندوق غیرانتفاعی موسوم به " Q-TEL " را برای تامین مالی شرکت های فن آوری راه اندازی کرد به این منظور که از تولیدات آن در زمینه های اطلاعاتی استفاده کند.
رژیم صهیونیستی  با دارا بودن صدها شرکت فعال در زمینه نظارت بر سیستم های الکترونیکی، اطلاعاتی و سازمان های کنترل و نظرسنجی، جایگاه مهمی را در سطح جهان از آن خود کرده است تا جاییکه طی سالهای اخیر دهها شرکت خارجی، اقدام به گشودن مراکز تحقیق و توسعه در این رژیم کنده اند.
221

پربیننده ترین خبرها