200 متر تا رسیدن به آخرین مقر داعش در موصل

200 متر تا رسیدن به آخرین مقر داعش در موصل
پنج‌شنبه 8 تير 1396 - 10:29

فرمانده پلیس فدرال عراق گفت که نیروهای پلیس گروه داعش را در یک مربع باقی مانده در محور جنوب بخش قدیمی شهر موصل محاصره کرده و به 200 متری آخرین مقر این گروه در ناحیه السرجخانه در این بخش رسیده اند.

العالم - عراق

به گزارش خبرنگار العالم، فرمانده پلیس فدرال عراق گفت که نیروهای پلیس گروه داعش را در یک مربع باقی مانده در محور جنوب بخش قدیمی شهر موصل محاصره کرده و به 200 متری آخرین مقر این گروه در ناحیه السرجخانه در این بخش رسیده اند.

رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق افزود که پلیس فدرال در سایه فروپاشی داعش، در روزهای آینده ماموریت جنگی خود را به پایان خواهد برد.

یگان های لشکر سوم با حمایت لشکر زرهی به مجتمع تجاری در السرجخانه نزدیک شده و یک خودرو و 34 بمب و 5 استحکامات دفاعی را منهدم کردند.

یگان های لشکر پنجم نیز به ناحیه باب جدید با پشتیبانی پهپادهای جنگی برای یورش بردند که به کشته شدن 12 تروریست و مصادره یک کارگاه ساخت موشک و پدافند هوایی منجر شد.

جودت گفت: نیروهای پلیس 37 زن و کودک را در ناحیه باب جدید تخلیه کردند و نیروها از سه محور با احتیاط شدید پیشروی و تروریست ها را محاصره و از محل حضور غیرنظامیان دور می کنند.

6

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها