اسراییل: بحران قطر موجب تقویت روابط با عربستان است

اسراییل: بحران قطر موجب تقویت روابط با عربستان است
شنبه 10 تير 1396 - 09:28

'یسرائیل کاتس' وزیر اطلاعات جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: بحران قطر موجب نزدیکی و تقویت روابط با سعودی ها شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه خبری الجزیره روز شنبه به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت اعلام کرد : وزیر رژیم صهیونیستی آشکارا از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خواست بنیامین نتانیاهو را برای سفر به عربستان دعوت کند.
احرونوت با نقل سخنانی از کاتس نوشت: اسرائیل (رژیم صهیونیستی) می تواند در مقابل عادی سازی روابط پیشنهاد مشارکت امنیتی و اطلاعاتی برای جلوگیری از ایران و طرفدارانش را به عربستان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) بدهد.
برپایه این گزارش، 'ایریف لوین' وزیرگردشگری رژیم صهیونیستی نیز برای دسترسی بیماران کشورهای حوزه خلیج (فارس) جهت معالجه دربیمارستان های اسرائیلی از کاخ سفید خواست در این باره میانجی گری کند.
وی درجریان سفرش به لهستان گفت: هنوز به آن نقطه که گردشگران عادی از کشورهای حوزه خلیج (فارس) به اسرائیل (فلسطین اشغالی) سفر کنند، نرسیده است.
وزیرگردشگری رژیم صیونیستی درعین حال افزود: تماس های با طرف های عالی رتبه در کاخ سفید برای میانجی گری بین وزارت گردشگری (رژیم صهیونیستی) و چند کشور حوزه خلیج (فارس) صورت گرفته است.
به نوشته هاآرتص مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا به طور تلویحی به روابط غیرعلنی با برخی کشورهای حوزه خلیج (فارس) اشاره کرده اند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها