پیام‌ تبریک آیات صافی‌گلپایگانی و نوری همدانی به آیت‌الله سیستانی

پیام‌ تبریک آیات صافی‌گلپایگانی و نوری همدانی به آیت‌الله سیستانی
شنبه 10 تير 1396 - 13:21

آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی جداگانه، پیروزی ملت عراق بر داعش را به آیت‌الله سیستانی تبریک گفتند.

العالم-ایران

به گزارش سایت آیت‌الله نوری همدانی، پیام تبریک این مرجع تقلید به آیت‌الله سیستانی به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور محترم آیت الله العظمی آقای سیستانی دامت برکاته

السلام علیکم ورحمةالله

با توکل به خداوند سبحان و عنایات حضرات معصومین علیهم السلام خاصه حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه و هدایت‌های حضرتعالی نیروهای نظامی و مردمی عراق توانستند آن سرزمین مقدس را از عناصر پلید تکفیری و داعشی پاکسازی نمایند؛ بی‌شک حفظ وحدت در میان گروه‌های مردمی و تبعیت از مرجعیت راه این پیروزی بزرگ را فراهم  ساخت.

اینجانب ضمن التماس دعا خیر و تبریک این موفقیت، توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

همچنین آیت‌الله صافی گلپایگانی در پیامی به آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع شیعیان عراق و مردم این کشور، گفت:  پیروزی قاطع ارتش و مردم غیور و شجاع عراق در برابر دشمنان دیانت و انسانیت در شهر موصل عراق، برای همه مسلمانان دنیا، غرور و سربلندی و عزت آفرید.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب آیت الله آقای حاج سید علی سیستانی دامت برکاته

السلام علیکم و رحمه الله

پیروزی قاطع ارتش و مردم غیور و شجاع عراق در برابر دشمنان دیانت و انسانیت در شهر موصل عراق، برای همه مسلمانان دنیا، غرور و سربلندی و عزت آفرید.

این افتخار بزرگ در سایه پیروی از دستورات مرجعیت، و جانفشانی مردم شریف و دلاور عراق، و رهبری داهیانه حضرتعالی بود که امید را در دل ها زنده نمود، و همه مسلمانان را مسرور و خوشحال کرد. خداوند متعال را بر این فتح بزرگ، شاکر و سپاسگزاریم.

نصرت سپاه اسلام را به جنابعالی و دولت فهیم عراق و ملت پیروز، تبریک گفته، و از خداوند متعال، امنیت کامل و آسایش و شوکت مردم عزیز عراق را در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت دارم.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها