محکومیت حضور تشکیلات خودگردان در نشست منافقین

محکومیت حضور تشکیلات خودگردان در نشست منافقین
يکشنبه 11 تير 1396 - 13:04

گروههای مبارز فلسطینی حضور نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس را محکوم کردند.

العالم - فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، شورای رهبری مرکزی ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه ای حضور تیم تشکیلات خودگردان در نشست منافقین در شهر پاریس پایتخت فرانسه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران و ملت و مسئولان آن دوست و هم پیمان (ملت فلسطین) هستند و درحالی که رژیم های عربی از حمایت از مسئله فلسطین شانه خالی کردند؛ مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و نیروهای مقاومت آنها علیه اشغالگری صهیونیست ها حمایت و پشتیبانی کردند.

این بیانیه افزود: درحالی که کشورهای عربی و درصدر آنها عربستان علیه مسئله فلسطین توطئه می کنند و برخی نیز ملت فلسطین در غزه را تحت محاصره قرار می دهند و با طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای از بین بردن حقوق ملت فلسطین همگام شده اند؛ این ایران است که امروز پرچمدار فلسطین و مقاومت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی سفارت اسرائیل را در خاک خود بست و به جای آن سفارت فلسطین را گشود و پرچم فلسطین را بر افراشت و حمایت و پشتیبانی واقعی از ملت و مقاومت فلسطین و جهان عرب علیه اشغالگری و تروریسم در منطقه در موضع ایران علیه رژیم صهیونیستی تجلی یافت.

این بیانیه تاکید کرد: ایران نقش منطقه ای بارزی در به شکست کشاندن و خنثی کردن بزرگترین طرح غربی – صهیونیستیِ دشمن امت اسلامی در منطقه ایفا کرد.

ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین در بیانیه خود تصریح کرد: مشارکت هیئت فلسطینی (وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین) خیانت به ملت ایران و مسئولان وفادار و شجاعی است که همواره به ارزش ها و اصول و مبانی اسلامی و انسانی متعهد بوده اند.

این بیانیه تاکید کرد: ما این مشارکت فلسطینی و عربی در نشست منافقین را که با حمایت آمریکا و هم پیمانانش برگزار می شود، محکوم می کنیم و آن را خیانت به مبانی ملت فلسطین و انقلاب فلسطین و جبهه بندی تشکیلات خودگردان در کنار دشمنان امت اسلامی می دانیم که تشکیلات خودگردان از این اقدام خود جز ناامیدی فراوان و رسوایی چیزی برداشت نخواهد کرد و این سیاستش که انحراف و تسلیم شدن در برابر دشمنان مسئله ملی فلسطین و طرح های خصمانه آنها در منطقه است، بیش از پیش برملا خواهد شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری بر هم پیمانی خود با ایران و ملت و مسئولان شجاع این کشور تاکید می کند که در برابر همه طرح ها علیه امت عربی و اسلامی مقابله می کند. همین افتخار برای این کافی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) - برای یاری رساندن به ملت فلسطین و پایبندی به مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست و مقاومت در برابر همه طرح های آمریکا و غرب و اهرم های آنها اعم از گروههای تروریستی و حامیان آنها در منطقه – روز جهانی قدس را هر ساله برگزار می کند.

6

پربیننده ترین خبرها