اسماعیل هنیه: رسانه ها نقش مهم در مقابله با گروههای تکفیری دارند

اسماعیل هنیه: رسانه ها نقش مهم در مقابله با گروههای تکفیری دارند
يکشنبه 11 تير 1396 - 19:08

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: رسانه ها در نشر حقایق و مقابله با گروههای تکفیری نقش مهمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسماعیل هنیه امروز(یکشنبه) در پیامی که از طریق ویدئو کنفرانس برای شرکت کنندگان در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی در مشهد قرائت کرد افزود: رسانه اسلامی مانع دخالت های بیگانه می شود و در این زمینه یک طرح راهبردی برای ایجاد وحدت امت اسلامی مورد نیاز است.
وی اظهار کرد: باید با آگاهی برای احقاق حقوق مردم فلسطین گام برداریم و اعتبار و درستی پیام رسانه های اسلامی منوط به تلاش آنان در این زمینه است.
وی گفت: اینک مسائل حساس در جهان اسلام وجود دارد که از جمله آنها تلاش هایی است که توسط بسیاری از کشورها برای از بین بردن آرمانهای فلسطین انجام می شود.
رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه وحدت در جهان اسلام با توجه به شرایط کنونی بسیار کارساز است افزود: در پرتو مقاومت است که می توانیم به اهداف والای اسلام دست یابیم و این چیزی است که دشمن از آن هراس دارد و این اجلاس نیز باید در این مسیر گام بردارد.
وی اظهار کرد: امروز غزه به خاطر محاصره وضع خوبی ندارد اما رزمندگان ما از راههای سخت و مختلف توانستند خود را به این اجلاس برسانند لذا امیدواریم این نشست کمک کند حصر غزه را از بین ببریم.
هنیه گفت: ما به این اجلاس چشم دوخته ایم زیرا می دانیم می تواند نقطه اتکایی برای مردم فلسطین باشد.
وی افزود: امت ما یک امت واحده است و تنها با وحدت به اهداف بلند انسانی و اسلامی دست پیدا می کنیم و اکنون دشمنان بدنبال آن هستند که آرمانهای اسلامی قدس را دستخوش سیاستهای مختلف قرار دهند اما مردم فلسطین ایمان دارند قدس به زودی آزاد می شود.
وی ادامه داد: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایستادن در کنار مردم فلسطین تشکر می کنیم و امیدواریم همه را به زودی در مسجدالاقصی ببینیم.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون ‌های کشورهای اسلامی با حضور 600 مهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها