رئيس مرکز حقوق بشر بحرين هشدار داد:

توطئه آل خلفیه برای ایجاد شکاف بین مخالفان

توطئه آل خلفیه برای ایجاد شکاف بین مخالفان
جمعه 17 تير 1390 - 13:02

رئيس مرکز حقوق بشر بحرين هدف رژيم آل خليفه از پيشنهاد گفتگو با مخالفان را ايجاد شکاف و چند دستگي بين آنها دانست.

نبيل رجب روز جمعه در گفتگو با شبکه خبري با هشدار درباره اهداف رژیم آل خلیفه برای ایجاد اختلاف و دو دستگی بین مخالفان، اظهار داشت: مردم بحرین به پيشنهاد گفتگوي رژيم آل خلیفه اهميتي نمي دهند، و به اعتراضات و تحصن های خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: تظاهرات و فعالیتهای اعتراض آمیز امروز مردم بحرین تحت عنوان "روز تعيين سرنوشت"، بهترين گواه بر بي توجهي ملت بحرين به پيشنهاد گفتگوي رژيم و هرگونه نتايج احتمالي آن است.

وي تصريح کرد: سرکوب معترضان و تحصن کنندگان در روز تعيين سرنوشت نشانه ديگري است که ثابت مي کند رفتار رژيم آل خليفه با وجود لغو حالت فوق العاده و آغاز گفتگو با برخي طرف ها، هیچ تغييري  نکرده است.

رئيس مرکز حقوق بشر بحرين خاطرنشان کرد: هيچ کسي مخالف گفتگو نيست، اما گفتگو بين مخالفان و رژيم حاکم بايد واقعي و جدي باشد. ما گفتگوي بيهوده اي را که بر پايه هاي درستي استوار نباشد، نمي پذيريم.

رجب درباره اختلاف گسترده مردم بحرین با آل خلیفه، گفت: اين اختلافات تنها به مسائل سياسي محدود نمي شود، اما اگر از این موضوع شروع کنيم بايد بگوييم که اختلاف از زمامداري نخست وزير وابسته به آل خليفه، قانون اساسي و مفاد آن شروع، و به اختيارات گسترده پادشاه و چگونگي کاستن از آن ختم مي شود.

وی افزود: این مشکلات از طريق گفتگوهای نمایشی حل وفصل نمی شود. 



پربیننده ترین خبرها