واکنش قابل تامل رئیس جمهوری سابق مکزیک به توییت جدید ترامپ

واکنش قابل تامل رئیس جمهوری سابق مکزیک به توییت جدید ترامپ
يکشنبه 11 تير 1396 - 22:46

رئیس جمهوری سابق مکزیک که تاکنون بارها به توییت های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داده و از آنها انتقاد کرده است، به جدید ترین توییت ترامپ واکنش قابل تاملی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، وینسنته فاکس رئیس جمهوری سابق مکزیک در توییتی نوشت : چه روز تلخی! یک مثلا «رئیس‌جمهور» در رفتاری بچه‌گانه در توییتر به خشونت علیه رسانه‌ها دامن می‌زند. تو مایه شرم مردمت هستی.

دونالد ترامپی رئیس جمهوری آمریکا امروز(یکشنبه) فیلمی مضحکی در توئیتر خود منتشر کرد که در آن سی‌ان‌ان را در رینگ کشتی کج کتک میزند.

ترامپ که از زمان رقابت های انتخاباتی همچنان با برخی رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته، در ادامه این جدال ها شبکه خبری سی ان ان را متقلب خواند.

یادآور می شود فاکس رئیس جمهوری پیشین مکزیک پیش از این هم در دعوای ترامپ و مکزیک برای ساخت دیوار مرزی میان دو کشور شدیدا به رئیس جمهوری آمریکا حمله کرده و رفتار او را مورد انتقاد قرارداده بود.

او با رجوع به صفحه ترامپ در توئیتر به پست های او درباره ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک واکنش های جالبی نشان داده و هشتگ «دیوار لعنتی» را درست کرد.

رئیس جمهوری سابق مکزیک در واکنش به ادعای ترامپ که گفته بود دولت مکزیک در نهایت به شکلی هزینه های مربوط به این دیوار مرزی را که قرار است به طول سه هزار و 200 کیلومتر میان دو کشور کشیده شود، تقبل می کند،  پاسخ داده بود: مکزیکی ها هرگز پول ساخت این دیوار را نخواهند داد.

با این همه واکنش ها و عکس العمل های توئیتری  وینسنته فاکس رئیس جمهوری سابق مکزیک به یک جریان رسانه ای تبدیل شد.

فاکس به توئیت های ترامپ با لحن تندی پاسخ داده و هشتگ «دیوار لعنتی» را ایجاد کرده است. او در یکی از اولین پست هایش برای ترامپ نوشته : « هی دونالد، دست و دلبازی نکن، مردم مکزیک حرفشان را زده اند.  ما هرگز پولی برای آن دیوار لعنتی نخواهیم داد. »

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها