آلمان قهرمان جام کنفدراسیون ها شد+ویدئو

دوشنبه 12 تير 1396 - 00:25

تیم ملی فوتبال آلمان با شکست یک بر صفر تیم ملی شیلی به مقام قهرمانی جام کنفدراسیون ها دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دیدار نهایی جام کنفدراسیون‌ها درساعات پایانی یکشنبه و بامداد دوشنبه بین دو تیم پرتغال و شیلی برگزار ‌شد. 

تنها گل این دیدار اشتیندل در دقیقه ۲۰ به ثمر رسید.

دراین رقابت ها تیم فوتبال پرتغال در دیداررده بندی رقابت های جام کنفدراسیون ها دیروز (یکشنبه) برابر مکزیک قرار گرفت و با غلبه بر این تیم عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.

 در این دیدار که در ورزشگاه اسپارتاک مسکو برگزار شد، تیم پرتغال درحالی برابر حریف به برتری 2 بر یک رسید که تا دقیقه 90 با نتیجه یک برصفرمقابل این تیم شکست خورده بود.

هرسه گل این دیدار را پرتغالی ها به ثمر رساندند،‌ په په مدافع ملی پوش پرتغالی رئال مادرید دردقیقه 1+90 و آدرین سیلوا دردقیقه 104 از روی نقطه پنالتی برای تیم پرتغال گلزنی کرده و برتری تیمشان را رقم زدند.

تنها گل مکزیک را در این دیدار نیز لوییس نتو مدافع تیم فوتبال پرتغال دردقیقه 54 به اشتباه درون دروازه خودی جای داد و به مکزیک اهدا کرد.

جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۷ با حضور ۸ تیم به میزبانی روسیه در شهر سن پترزبورگ برگزارشد.

جام کنفدراسیون ها از سال ۲۰۰۵ با حضور ۸ تیم و یک سال پیش از برگزاری جام جهانی، در همان کشور میزبان جام جهانی برگزار می شود.

۸ تیم حاضر در جام کنفدراسیون ها شامل ۶ تیم قهرمان در قاره های مختلف، تیم میزبان و مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در دوره قبل هستند.

البته در دوره آینده جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۲۱، به علت گرمای هوا در قطر (میزبان دوره بعدی جام جهانی)، میزبانی جام کنفدراسیون ها به کشور دیگری واگذار خواهد شد.

امسال دهمین دوره جام کنفدراسیون ها در کشور روسیه برگزار می شود.

برخی منابع نیز اعلام کردند که دهمین دوره جام کنفدراسیون ها آخرین دوره آن نیز بوده است، اما فیفا تاکنون دراین زمینه موضع گیری نکرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها