فراراز چنگال داعش؛ آرزوی خواننده زن انگلیسی

فراراز چنگال داعش؛ آرزوی خواننده زن انگلیسی
سه شنبه 13 تير 1396 - 19:20

گروه تروریستی داعش مانع فرار یک زن انگلیسی و از اعضای مهم خود به نام "بیوۀ سفید پوست" از شهر رقه سوریه می شود.

العالم سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم رسانه های انگلیسی اعلام کردند: "سالی جونز" خوانندۀ رپ که به داعش پیوسته و معروف به بیوۀ سفید پوست است ، خواب بازگشت به زادگاهش را می بیند ولی تروریست ها او را حبس کرده اند و مانع فرارش از شهر رقه می شوند.
سالی جونز 49 ساله سال 2014 به رقه رفت و با یک تروریست انگلیسی به نام جنید حسین ازدواج کرد و مهمترین جذب کنندۀ زنان اروپائی برای داعش بود. حسین جنید سال 2015 در حملۀ یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا کشته شد.
روزنامه میرور از یک زن داعشی به نام عائشه نوشت: سالی جونز به فرماندهان داعش التماس می کند که وی را به زادگاهش برگردانند ولی داعش درخواسته اش را نادیده می گیرد.
عائشه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: سالی جونز گریه می کند و با التماس از داعش می خواهد که وی را به انگلیس بفرستد. جونز شوهرش را از دست داده است و یک بچه دارد.
رسانه های انگلیس چندی پیش اعلام کردند که " جوجو " فرزند 11 سالۀ سالی جونز در چند درگیری مشارکت کرده و چند اسیر را به صورت وحشیانه کشته است.
سالی جونز اهل منطقه چَتِم در شهر کِنت در جنوب شرق انگلیس است و قبلاً نوازندۀ گیتار در گروه موسیقی رپ "کرانچ" بود و در فروشگاه لوازم آرایشی لوریال نیز کارمی کرد.
سازمان ملل متحد سال 2015 نام سالی جونز را به علت همکاری با یک گروه تروریستی در لیست تحریمهای خود گنجاند.
سالی جونز در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که "سر بُریدن مسیحیان با چاقوی لبه شکسته" یکی از آرزوهایش است!
گزارش ها حاکیست که نیروی هوائی انگلیس سالی جونز را یکی از 20 هدف اصلی خود در حمله به رقه اعلام کرده است. 

 

 

 

جنید حسین

 

سالی جونز و پسرش جوجو

 

جوجو

 

جوجو

 

214
 

پربیننده ترین خبرها