نماینده مردم شیراز :

پشت پرده موسسات مالی را برای مردم افشا کنید

پشت پرده موسسات مالی را برای مردم افشا کنید
چهارشنبه 14 تير 1396 - 14:27

نماینده مردم شیراز در مجلس از مدیران اقتصادی کشور درخواست کرد پشت پرده موسسات مالی و اعتباری را برای مردم و مجلس افشا کنند.

العالم ـ ایران
علی اکبری در تذکر شفاهی در جلسه علنی (امروز) مجلس شورای اسلامی، به وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی متذکر شد و گفت: رشد قارچ‌گونه موسسات مالی و اعتباری چون میزان، ثامن‌الحجج، کاسپین، آرمان، فرشتگان، پردیس بانک، پدیده و افضل توس همچون خوره به جان اعتماد مردم افتاده‌اند. غالب این موسسات مردم را سرکیسه کرده و با رقابت ناسالم و وعده‌های فریبنده و تبلیغات گسترده در صدا و سیما، اقتصاد کشور و شبکه پولی و مالی را دچار اختلال کرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین نسبت به کیفیت پایین و قیمت‌های بالای خودروهای ایرانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

اکبری گفت: چرا تولیدات مدل‌های سال‌های ۹۶، ۹۵، ۹۴ و ... از تولیدات سال‌های ماقبل خود بدتر شده است؟

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه هر فرد ایرانی خودرویی از شرکت‌های خودروسازی داخلی خریداری کرده است فردای خرید، به دنبال نمایندگان خدمات پس از فروش و تعویض و تعمیر قطعات نصب شده روی خودروی خریداری شده می‌رود و در نهایت هم از خرید خود پشیمان است. مراکز خدمات پس از فروش هم هیچ تعهدی نسبت به قراردادها و تعهدات خود ندارند. مردم نسبت به تولید خودروهای ایرانی بی‌اعتماد شده‌اند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها