وزارت خارجه: متوسلیان زنده است

وزارت خارجه: متوسلیان زنده است
چهارشنبه 14 تير 1396 - 23:45

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگرچه پس از اسارت احمد متوسلیان به دست ایادی رژیم صهیونیستی خبری از سرنوشت او در دست نیست، اما وزارت خارجه معتقد است که احمد متوسلیان زنده است.

العالم-ایران

 حجت‌الاسلام شهیدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هرچه در مورد احمد متوسلیان صحبت کنیم نمی‌توانیم او را خوب بشناسیم. مقام معظم رهبری در خصوص ایشان فرمودند که من او را از نزدیک می‌شناسم و احمد متوسلیان یکی از برجستگان دفاع مقدس بود.

شهیدی با اشاره به فعالیت احمد متوسلیان در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و نیز حضور او در جبهه کردستان خاطرنشان کرد: احمد متوسلیان سرانجام توسط ایادی رژیم منحوس صهیونیستی دستگیر شد و تا امروز از سرنوشتش خبری نیست اما وزارت خارجه معتقد است که احمد متوسلیان زنده است هرچند اگر او شهید هم شده باشد برای ما زنده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: یک بار به همراه رئیس جمهور به آسایشگاه جانبازان رفتیم و یکی از جانبازان قطع نخاعی به رئیس جمهور گفت تنها خواسته من از شما این است که رهبری را رها نکنید.

 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها