هشدار شاخه نظامی جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

هشدار شاخه نظامی جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی
شنبه 17 تير 1396 - 13:20

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر گزینه مقاومت مسلحانه اعلام کرد این جنبش پس از جنگ 51 روزه علیه نوار غزه بار دیگر خود را تجهیز کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین درباره تمام شدن صبر این گردان‌ها به رژیم صهیونیستی هشدار داد و در ادامه تأکید کرد: سرایا القدس برای ورود به هر نبردی در راستای دفاع از منافع ملت و توقف تجاوزهای دشمن به سرزمین ما آماده است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، ابوحمزه در سومین سالگرد جنگ 2014 علیه نوار غزه اعلام کرد: سرایا القدس پس از «بنیان مرصوص» (نام عملیات این گردان‌ها در جنگ 2014) خود را به خوبی تجهیز کرده و برای دشمن صهیونیستی، غافلگیری‌های بسیاری را آماده کرده است.

وی افزود: مقاومت در نبرد بنیان مرصوص که 51 روز طول کشید موفق شد اسطوره «جنگ سریع و برق آسا» که دشمن صهیونیستی به آن افتخار می‌کرد را به جنگی فرسایشی تبدیل کند.

ابوحمزه در ادامه تصریح کرد: استراتژی دور کردن جنگ از جبهه داخلی صهیونیستی که دشمن به دنبال آن بود، با اصابت موشک‌های براق به عمق مواضع دشمن شکست خورد و بیش از 2 میلیون صهیونیست را مجبور به پناه بردن به پناهگاه‌ها کرد.

وی سپس گفت: ما بر مقاومت مسلحانه به عنوان راه دفاع از سرزمین ، باز پس گرفتن مقدسات خود ، آزاد کردن اسرای خود و نیز تحقق آرزوهای ملت خود برای برگشتن به وطن تأکید داریم.

ابوحمزه افزود تمامی تلاش‌ها برای هدف قرار دادن مقاومت و سلاح آن شکست خواهد خورد و هیچ کسی نمی‌تواند حق ملت فلسطین در نابود کردن رژیم اشغالگر تا آزادسازی کامل خاک فلسطین را نادیده بگیرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها