گفتگوهاي بحرين راه بجايي نخواهد برد

 گفتگوهاي بحرين راه بجايي نخواهد برد
يکشنبه 19 تير 1390 - 15:39

فعال سياسي بحريني تاکيد کرد که گفت وگوها در فضاي سرکوب و کشتار مردم راه به جايي نخواهد برد و مخالفان با توجه به سياست هاي رژيم حاکم از ابتدا شکست آن را اعلام کرده بودند.

باقر درويش يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم گفت: مخالفان از روز اول مشارکت‌شان در گفت وگوها اعلام کردند که اين گفت وگوها راه به جايي نخواهد برد و صحت اين ادعا امروز بيش از پيش عيان شده است.

درويش با اشاره تلويحي به جميعت وفاق ملي- اسلامي گفت: برخي از گروه هاي مخالف زماني که با اکراه و به رغم ميل‌شان وارد گفت وگوها شدند درصدد بودند تا فرجام نابسامان گفتگوها را اثبات کنند.

فعال سياسي بحريني اظهار داشت: گفت وگوهاي کنوني نمايشي بيش نيست و تلاش براي سرپوش گذاشتن بر مساله اصلي سياسي بحرين و نايده انگاشتن گروه هاي سياسي مردمي است.

وي گفت: امروز گفت وگوها درحالي در بحرين اجرا مي شود که صداي تيراندازي و گلوله همواره در کشور شنيده مي شود و مخالفان سرکوب مي شوند و حاکميت نيز به تلاش ها براي ايجاد دودستگي و طايفه گري در ميان مردم ادامه مي دهد.

درويش تاکيد کرد: خاندان حاکم اصرار دارند که خليفه بن سلمان با وجود اينکه 4 دهه در قدرت بوده و سياست هاي او در عرصه اقتصادي، اجتماعي و ديگر عرصه ها با شکست مواجه شده است ، همچنان در سمت نخست وزير باقي بماند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها