رییس مرکز حقوق بشر بحرین:

اعطای تابعیت به بیگانگان در بحرین ادامه دارد

اعطای تابعیت به بیگانگان در بحرین ادامه دارد
يکشنبه 26 تير 1390 - 08:06

رييس مرکز حقوق بشر بحرين درباره ادامه اقدامات رژيم آل خليفه براي تغيير بافت جمعيتي بحرين از طريق اعطاي تابعيت سياسي هشدار داد.

"نبیل رجب" روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه العالم، به شهادت یک زن و مجروح شدن ده ها تن در حملات نیروهای رژیم آل خلیفه به مردم در جزیره ستره اشاره کرد و گفت: مردم هنوز نمی توانند مجروحان را به بیمارستان منتقل کنند، زیرا بیمارستانها به پادگاه نظامی رژیم تبدیل شده است.

نبیل رجب هشدار داد: رژیم آل خلیفه درحال اخراج شیعیان از اداره ها است، و در مقابل برای تغییر بافت جمعیتی، به صدها بیگانه از کشورهای عربی و آسیایی تابعیت بحرینی می دهد.

وی افزود: آل خلیفه به خود این اختیار را داده است که بتواند بدون مراجعه به پارلمان، به هر کسی که بخواهد تابعیت بحرینی بدهد.

نبیل رجب گفت: اعطای محرمانه تابعیت برای تغییر واقعیت ها در بحرین، جنایتی است که باید هرچه سریعتر متوقف شود.

نبیل رجب با اشاره به ادامه تظاهرات و فعالیتهای مسالمت آمیز مردم، تاکید کرد: این فعالیتها بیانگر آن است که مردم همچنان بر مطالبات خود پافشاری می کنند.

نبیل رجب خاطرنشان کرد: هدف از نمایشی که رژیم آل خلیفه تحت عنوان گفت و گو براه انداخته است، انحراف افکار عمومی داخلی و خارجی از حوادث این کشور است.

رییس مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد: رژیم حاکم درحال برگزاری گفت و گوهای نمایشی و آزادی برخی بازداشت شدگان است تا افکار عمومی جهان را نسبت به اوضاع داخلی بحرین مثبت کند.



پربیننده ترین خبرها