تصاوير شبکه العالم، سند جنايات آل خليفه

تصاوير شبکه العالم، سند جنايات آل خليفه
يکشنبه 26 تير 1390 - 17:01

يک حقوقدان بين المللي از ارايه شکايت جديدي عليه رژيم آل خليفه در دادگاه بين المللي کيفري در شهر "لاهه" هلند خبر داد و گفت: تصاوير شبکه خبري العالم درباره جنايات رژيم بحرين، به عنوان سند به دادگاههاي بين المللي تقديم خواهد شد.

" مي الخنساء " درمصاحبه با شبکه العالم با تاکید بر لزوم جمع آوري دلايل و اسناد بیشتر درباره جنایات نيروهاي رژيم آل خلیفه عليه مردم،  خواهان ارائه آنها به دادگاه لاهه شد.

الخنساء خاطرنشان کرد: سازمان ائتلاف بين المللي مبارزه با فرار از مجازات که وي رياست آن را برعهده دارد، روز 26 ماه جاري ميلادي شکايت جديدي را به همراه دلايل و مدارک جديد عليه رژيم آل خليفه به دادگاه لاهه ارائه خواهد کرد.

وي همچنين اظهار داشت: قرار است مدارک جديدي درباره اقدامات جنايتکارانه و تروريستي رژيم آل خليفه عليه مردم بي دفاع بحرين به دادگاه حقوق بشر اروپا ارائه شود.

الخنساء خواسته هاي مردم بحرين را مشروع و برحق دانست و گفت: با شيوه اي که رژيم آل خليفه درپيش گرفته است، نمي توان با اين خواسته ها مقابله کرد.

وي تصريح کرد: رژيم آل خليفه در جنايات خود عليه مردم بحرين از حمايت بين المللي برخوردار است و همين مسئله موجب شده تا به ارتکاب چنين اقداماتي تشويق شود.

اين حقوقدان از نقش شبکه خبري العالم در حمايت از تلاش ها که با هدف مطلع کردن افکار عمومي جهان از جنايات رژيم آل خليفه صورت مي گيرد، تمجيد کرد.

وي افزود: ائتلاف بين المللي مبارزه با گريز از مجازات، نسخه هايي از تصاويري را که شبکه العالم درباره اقدامات تجاوزکارانه آل خليفه عليه مردم بحرين پخش کرده است، به دادگاه هاي بين المللي ارائه خواهد کرد.

الخنساء هدف از جنايت هاي غيرانساني آل خليفه را از بين بردن شيعيان دانست که اکثريت جامعه بحرين را تشکيل مي دهند.

وي رژيم آل خليفه را به تلاش براي کاستن تعداد شيعيان در بحرين متهم کرد و گفت: هيچ کسي با هر اندازه اقتدار نمي تواند با اعمال فشار سياسي، بر جنايات آل خليفه سرپوش بگذارد؛ هرچند ممکن است در اين زمينه مانع تراشي هايي صورت گيرد.



پربیننده ترین خبرها