استقبال بحريني ها از خروج الوفاق از مذاکرات

استقبال بحريني ها از خروج الوفاق از مذاکرات
دوشنبه 27 تير 1390 - 17:43

منامه (العالم)ـ دبيرکل مرکز حقوق بشر بحرين با اشاره به حمايت گسترده مردم از خروج جمعيت الوفاق اسلامي از مذاکرات با رژيم آل خليفه که با برگزاري تظاهرات صورت گرفت؛ سرکوب تظاهر کنندگان به دست نيروهاي رژيم حاکم را به شدت محکوم کرد.

نبيل رجب دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم، سرکوب تظاهرات مردم در حمايت از خروج جمعيت الوفاق از مذاکره با رژيم بحرين را وحشيانه دانست و تأکيد کرد: اين تظاهرات نشانگر قدرت مردم براي برگزاري تظاهرات در موقعيت هاي ضروري است.

دبيرکل مرکز حقوق بشر بحرين گفت: خروج جمعيت الوفاق از مذاکرات در نتيجه رسيدن اين گروه به اين باور است که حاکميت در روند مذاکرات جدي نيست و با اين گفت وگوها درصدد ناديده گرفتن خواسته هاي مردم است.

رجب افزود: حکومت تلاش مي کند نيروهاي سياسي ملي را وادار به حضور در مذاکرات کند و خروج الوفاق از مذاکرات به منزله ضربه محکمي به اين استراتژي آل خليفه به شمار مي آيد.

وي اظهار داشت: با وجود ورود نيروهاي سياسي تأثيرگذار و داراي پايگاه اجتماعي به مذاکرات مورد درخواست آل خليفه ، رفتار حکومت بحرين هيچ تغييري نکرده است و روش سرکوبگرانه و جلوگيري از اظهار نظر مخالفان يک شاخص آشکار در زمينه عدم جديت آنها در زمينه مذاکرات و اصلاحات سياسي است.

دبيرکل مرکز حقوق بشر بحرين با هشدار درباره نقض حقوق بشر در اين کشور افزود: تظاهرات مردم در حمايت از خروج الوفاق از مذاکره با حاکميت پيام آشکاري مبني بر ادامه انقلاب مردم بحرين تا تحقق همه خواسته هايشان است.

وي گفت: اين تظاهرات نشان مي دهد با وجود همه فريبکاري ها و سرکوب شديد از سوي حکومت آل خليفه، مردم بحرين هر زمان که اراده کنند؛ به صحنه باز خواهند گشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها