عضو ائتلاف جوانان مصر:

حکومت شرف باید نماینده مردم باشد

حکومت شرف باید نماینده مردم باشد
سه شنبه 28 تير 1390 - 09:00

عضو ائتلاف جوانان انقلاب از ارتش و دولت موقت خواست تا به مطالبات مردم انقلابي مصر پاسخ گويند و دست دستگاه قضايي را براي محاکمه فاسدان و جنايتکاران رژيم سابق باز بگذارند.

هريدي گفت: شعار "نخست جوانان مصر" آثار مثبتي به همراه داشته است و اين جوانان مي خواهند که مرحله انتقالي در سريعترين زمان ممکن طي و انتخابات پارلماني و رياست جمهوري برگزار شود.

"عبدالرحمن هريدي" در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: جوانان انقلاب بعد از پيروزي انقلاب گام جديدي را از طريق ايده برگزاري تحصن در مسير تعديل روند سياسي کشور اتخاذ کرده اند.

وي با بیان این موضوع که انتظار مردم براي تغيير ساختار اجرايي دولت عصام شرف نخست وزير مصر طول کشيد و نخست وزير در پاکسازي دستگاه‌ها از فاسدان و تشکيل دولتي به نمايندگي از انقلاب مصر تاخير کرد.

هريدي بر ضرورت توجه و اهتمام وزيران دولت عصام شرف به مطالبات انقلاب و مردم و تحقق بخشيدن به آن تاکيد کرد و گفت: شوراي نظامي مسئوليت اداره کشور را در مرحله انتقالي برعهده دارد که اين ماموريت سنگين است و جوانان نمي خواهند باري بيش از توان اين شورا برعهده آن بگذارند.

وي از نظاميان خواست تا در پاسخ به مطالبات مردم که بر اعتماد خود به ارتش تاکيد کردند، ترديد نکنند.

عضو ائتلاف جوانان انقلاب از شوراي نظامي خواست تا به سرعت وارد عمل شده و دست دستگاه قضايي مصر را براي پيگيري پرونده هاي حساس مرتبط با انقلاب از طريق فعال سازي قانون مجازات مفسدان و اجراي محاکمه هاي علني چهره هاي رژيم سابق و کساني که دستان آنها به خون مصري ها در جريان انقلاب آلوده شده است، باز بگذارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها