نماينده جنبش جوانان انقلابي ليبي:

غربی ها به دنبال چپاول نفت لیبی

غربی ها به دنبال چپاول نفت لیبی
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 07:35

يكي از نمايندگان جنبش جوانان انقلابي ليبي تاکيد کرد: کشورهاي غربي براي چپاول منابع نفتي ليبي و نه حمايت از غير نظاميان به اين کشور حمله کرده اند.

"اشرف القره بوللي" در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: کشورهاي غربي  از طریق مذاکره با "معمر قذافي" دیکتاتور لیبی جنگ رواني  علیه نیروهای مخالف رژیم به راه مي اندازند. 

وي افزود: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" و کشورهاي غربي با تغيير  نقش خود و بيان عدم حمايت از نیروهای مخالف قذافی يا  کاهش نيروهاي خود،  جنگ رواني به راه انداختند.

القره بوللی تصریح کرد: نيروهاي ناتو با انصراف از ادامه عمليات نظامي به نيروهاي قذافي اجازه پيشروي دادند تا بدين ترتيب مدت بحران طولاني تر شود که همه اينها به نفع آنهاست.

وي افزود: "ناتو و دولت هاي غربي با نيروهاي حافظ صلح وابسته به سازمان ملل متحد درصدد استقرار نيروهاي زميني خود در ليبي هستند ؛ زيرا آنها دقيقا مي دانند که نیروهای مخالف قذافی با رويکردهاي غرب مخالف بوده و اسلامگرا هستند و تنها هدف آنها رهايي از ظلم و ستم قذافي است".

این نمايندگان جنبش جوانان انقلابي در شهر "طرابلس" پایتخت لیبی تاکيد کرد: ناتو سلاحی در اختيار نیروهای مخالف قذافی قرار نمي دهد  که به سرنگوني رژيم او منجر شود و اقدام فرانسه در توزيع سلاح هاي معمولی در بين نیروهای مخالف قذافی فقط در راستاي گمراه کردن آنها صورت گرفت.

وي گفت: محاسبات ناتو براي انتخاب رهبری براي ليبي با محاسبات  نیروهای مخالف قذافی به طور کامل در تضاد است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها