فعال سیاسی بحرینی:

تشکیل کمیته دروغین تحقیق بی نتیجه است

تشکیل کمیته دروغین تحقیق بی نتیجه است
سه شنبه 4 مرداد 1390 - 06:58

لندن(العالم)- فعال سياسي بحريني ، سياست دولت بحرين را درپيش گرفتن گفتگو و نيز تشکيل کميته تحقيق دروغين و بي نتيجه دانست.

موسي محمد فعال سياسي بحريني دوشنبه شب در مصاحبه با شبکه خبري العالم، گفت: گفت‌وگويي که دولت بحرين درپيش گرفته است، هيچ نتيجه اي ندارد چرا که عناصري مزدور و شکنجه گر و جلاد وابسته به نظام آنرا رهبري مي کنند درحاليکه که گفت‌وگو بايد با مردم بحرين باشد.

محمد گفت: نظام بحرين براي گفتگو عناصر مزدور و جلاد و حتي انجمن هاي حقوق حيوانات را انتخاب کرده ولي با مردم گفتگو نمي کند بلکه رهبران و سران آنها را بازداشت کرده است.

فعال سياسي بحريني گفت: راهکار به دست رژيم بحرين است و براي رهبري گفتگو يا تحقيق درخصوص اتفاقاتي که روي داده است ، نيازي به ديگران نيست.

وي همچنين کميته تحقيق تشکيل شده از سوي شاه بحرين را بي نتيجه دانست.

محمد اظهار داشت، سازمان ملل و تعدادي از سازمان هاي حقوقي بين المللي کميته هاي تحقيق را به بحرين فرستادند اما شاه بحرين با آن ها مخالفت کرد و براي جلب رضايت آنها و انجام کارهايي که مي خواهد، اين کميته را تشکيل داد.

فعال سياسي بحريني گفت: شاه بحرين گروه عمده اي از نيروهاي پليس را براي سرکوب مردم و يورش به منازل آنان اجير کرده است.

محمد اظهار داشت، کميته تحقيقي که از سوي شاه بحرين تشکيل شده و رياست آنرا البسيوني برعهده دارد، از روستاهاي بحرين بازديد نکرده ، بلکه در کاخ هاي مجلل مسئولان بحريني نشسته و درنتيجه نمي تواند درخصوص رويدادهاي بحرين صادقانه تحقيق کند و نظر دهد.

 

25-21:43

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها